我的網誌清單

2018年12月5日 星期三

睡來尚可,鼻水稍好,整日在家上網,食麥記,博愛睇中醫,晚飯4人食,賭馬輸20,夜突然咳餐C,

昨晚資整下成12點鐘至瞓,夜所一劑就4點多鐘醒,鼻水到,還好不太嚴重,都不敢大擤特擤,但唔擤又唔得?搞咗輪歌仔塞耳,慢慢瞓返,6點多鐘醒,收音機賴床.
望吓手機擤吓鼻,賴到8點多鐘起來,梳洗洗鼻番熱最後劑木耳,上住網食,9點多老婆起床,梳洗好自搞早餐,咖啡淥麵食,餐後老婆到,咁就換位.
我就搞我早餐食,食餐後辦妥一切,1032量血壓,127/79-59,食今早藥,藥後看電視,美股昨大跌799點?還以為港股開市會跌過千,竟然無?個市低開514點,目前跌400點?
老婆電腦我電視到12點鐘,老婆街街,輪到上網,到兩點半鐘,唉!鼻水困擾都關機唞唞.
見老婆還未有電話返?於是至電過佢,話現在返緊來喎?成3點鐘老婆返到,便齊齊落商場下午茶,先7仔支付寶增值100蚊,然後食麥記,兩人40蚊,支付寶畀錢,印花一個,

吃過坐夠1530係時候過博愛睇中醫,約咗1620應診,但要早點到?腳好咗啲,無須拐杖,行來還可以,但有點氣促喘氣?過到博愛中醫1550,第一時間登記,盛惠200蚊,用醫療券,跟住就睇螢幕,等號碼.
一等成1617才輪到,8號房除醫師,敲門入內,教授級即教授,一男一女實習醫生跟住,除醫生問乜唔妥,我話身體唔好,成日流鼻水,鼻塞,由其晨早,鼻水無制一樣,擤不停,越擤越嚴重,食西醫藥止得吓,過兩日更嚴重,西醫生畀的大多收鼻水藥,過兩日又係一樣.
我就思疑身體問題,佢問咗我一輪症狀,把過兩隻手脈,睇過我條俐,我話係咪寒得好緊要?跟住一輪咀,寒涼唔好食,食熱嘢,食多啲有薑嘢,著衫著到有微汗出喎?
佢單手摸住個鍵盤,好慢的,一路諗一路篤,篤咗好耐,才編張藥單出來,望吓鐘足睇咗我半小時.
拿過藥單,離開1652.
老婆拿單去藥房,藥房話不用錢,診金以包,咦!兩舊水包晒?咁就預約埋下次覆診,約好下次7號星期五11:40,拿過兩包藥走得.

回家1730老婆街市買菜,我就先行回家,老婆就處理今晚餐餸.
寫輪blog不覺又6點幾鐘,國際騎師賽,踱吓馬仔先,哈!原來以經跑咗兩場,繼續踱馬仔.7點多鐘個仔返,個女又話上來食.
2045老婆飯熟開飯,有煎雞扒,炒唐蒿菜,煎瓜子倉兩條,4個人食,飯後食我第一劑藥,極度難飲.

飯後賭馬,輸20馬後,10多鐘突然間咳到飛起?還是要含赤甘草止吓.



8 則留言:

  1. 我覺得尼類中藥粉, 劑劑都差不多味道, 又苦又盛! 不過好過要自己煲餐C ,方便好多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 甩甩漏漏 好在你提提 冇呀 我都係傳統煲藥 咋。 好難飲 苦唔似苦 我有個電藥煲 都好啲

      刪除
    2. 我見D博愛中醫車係執藥粉架!
      你今朝一洗鼻就狂流鼻水, 或者唔好洗住, 單食中藥睇吓有無效先啦!

      刪除
    3. 係有,幾家慈善機構,都有醫療車,有時都搞錯,有代煎有粉劑,聽講藥粉得煲藥得1/3功效喎,我有電藥煲,又得閒麻煲囉.
      唔關洗鼻事,洗唔洗都流鼻水,身體極差由朝到晚都會長流鼻水的,照我睇,係瞓覺頭嗰幾個鐘,瞓響度鼻水積儲響鼻吼上,積得多壓迫痛醒,初初鼻塞住,鼻水慢慢慘出,當你擤得多,通咗就擤極都有,當起咗身,個人楝篤企,鼻水向下流,咁就狂流出囉.睇咗中醫係明顯少咗鼻水,希望中醫真係幫到我身體,
      氣喘同咳我才真相大白.腳痛好轉中,揈腳似乎真係有效,哈!似乎一切有點曙光.

      刪除
    4. 好多人都覺得藥粉無咁有效, 但我有次真係好唔妥, 一睇個中醫, 飲左一劑藥粉, 個幾鐘後舒服哂! 所以我覺得最重要都係睇個中醫有無料倒, 先可以藥到病除囉!
      你有醫療券, 希望你有耐心D調理吓個身子啦!

      刪除
    5. 中醫未試過醫得好過,今次似乎有啲料到,希望能調理好個身體啦.藥粉我未試過,醫得好唔好,睇命水,似乎有起色,希望會好啦.
      藥粉未試過,中醫什少睇,厭麻煩.

      刪除
  2. 支付宝每次消費有一個印花,儲夠三個可作5元用,但個5元用時,要消費滿10元才可以田。
    在麥記消費滿20元,就有一個印花,儲夠二個印花,可當10元用,記住要按立即換領才可用。
    支付宝好多優惠,你新用,應該有50蚊迎新著數你選。
    還有在百佳買印花有三個,又當15元用,著數多多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 花多眼亂,太多太複雜,有度好,朋友同朋友可以過數,太多嘢還未發掘到?

      刪除