我的網誌清單

2015年11月23日 星期一

韶關南雄坪田填,佛岡田野綠世界三天(2)

2015年11月19日 星期四

旅行以來從未如此好瞓過,昨晚10點多瞓,一覺竟然可以瞓近7點鐘,時間充裕萬條斯理梳洗辦大事,老婆亦瞓醒,住二樓餐廳又二樓,行兩步7點半鐘以經到,餐券竟然無人收,早餐中式自助形式,款式唔多,望落去好清淡,唔錯,啱食.

 
同老婆嘆完個早餐,才8點多啲鐘,距離出發8點45分,還有時間,於是同老婆外出走走.
酒店後有個街市.
 
行轉街市最奇特就豆腐,特別薄,老婆又買蕉,3.5蚊斤秤梳6蚊.

離開街市,圍住酒店行個轉,返回酒店8點40分,坐陣人齊又出發.
又係車程,11點半鐘來到這間永康樓食我們中午.
  
餐飯都OK.

 
飯後12點半鐘又出發.
1小時15分車程,1點50分來這團戲肉重點,南雄坪田鎮,(千年銀杏林)
下車一遍黃坭土,正大興土木,大概又為旅遊點,作抓銀準備,
沿途檔檔都有賣這種果實?
 
狗仔毛都有賣.

 
地圖所有紅點都係銀杏林,都唔知係去邊個?導遊話行半粒鐘便到,坐車要自費,35蚊來回,要行半粒鐘,相信最近粒紅點?垇背古銀杏群村卦?

在路口以經大把電平車等客上,我團大概都有好幾位幫襯?我帶備有拐扙,一於同佢撐過.
路邊一對小雞,啲人行近,都當你儍,一於少理,
係咁行
係咁行

途中有人掘蕃薯,團友又影餐懵,我都唔例外,
 看來對面差不多都到.
半小時未夠來到舊招牌石,
 
舊石掟個彎,便是剛才所見,一排少販擺賣.
經過一排小販擺賣,便來到要參觀銀杏樹,第一棵.
再行前就第二棵老銀杏樹
 
還是上便的第二棵.
 彎上去所見第三棵,
  
再行前去第四棵,第五棵,
再向前行
 
轉上山丘仔,所見第六棵,枯萎半邊,樹依然旺盛不倒.
跟住第七,八,九,十棵
 
就係咁多,一雙手數晒,從單章上所看(銀杏林),截然不同,相信張相不是來自這裡.
 
見一場來到,一於唔蝕低,胡亂影番夠本.
影輪相便開始回程,
 
小孩扒樹影
一樹兩影
喱棵來時係第一棵,下枝削咗半,上枝依然撐得住.



枯到通晒依然撐著,來時走時只不過35分鐘,
山長路遠35分鐘,真係唔識講?
離開所謂銀杏林,出來又試吓啲野果,問極賣的都係話勒果,上網摷摷原來叫木通果,淘寶有得賣,
亦多種叫法.
木通果 /拿藤包/野 果 /九月瓜/牛卵坨/九月瓜/黃臘瓜

 
原路係咁回程.
有人銀杏葉織花圈賣,5蚊雞
回程一車車豬仔入
返回大興土木停車場以經3點50分,原定3點45分集合,還有好幾位團友未到,導遊要四處刮友.
足知遲咗半粒鐘,4點15分才出發.
8點05分在丹霞服務區,團友鬆鬆放放水.
途中發生小插曲,部車轉入橫街,行到入去,才發覺部車過高,過不得塞餐C,還好司機醒目,駛過隔離對頭線,慢慢遯番出來.
搞到成7點鐘,才來到這間聚福堂食我們晚飯.
飯菜都OK,

食完餐飯返回酒店以經8點鐘,這晚累得要C,邊度都無去,洗白白早點瞓.

如此行程就此結束.明天繼續.

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈!我都係,買的唔係貴,無呀,什少機會有果實,上網睇過,杏桃咁款囉.
      樹上栗子就見過.

      刪除
  2. 咁都好多少人無自费乘車,回程才多人乘車返,呢到逗留了差不多二小時嗎?有否團友再深入,行遠了看多些。
    這些團都是車程多個行程,如果食及住也ok,也算差不多啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好人坐,坐的是大陸多,我張相都係回程路上拍,一車車大陸遊客多,香港人就年老唔行得先搭咋.
      條線遊點,唉!實則得兩個咋,山長路遠,銀杏點前後半時睇晒,我以經夾硬逗留耐啲啦.
      全程得遊車河,食飯,住酒店,車無wifi,酒店有就弱雞到C.團友講,導遊話,係咁多喇,除非佢呃我啦.

      刪除
  3. 我有冇眼花心邪?你同桌條事業缐好養眼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我揾咗好耐才知你講乜,睇到喇,佢4個女人一齊架,食量犀利,方蝕抵格.

      刪除
  4. 哈哈。。原來她一早預謀,可惜你當時見唔到,齋望事業就飽,留返D餸她們食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!撈飯貓都唔食,嘥氣.好似昨晚林嘉欣咁,好睇咩?核突到痺.

      刪除