我的網誌清單

2015年11月5日 星期四

老婆放假,早餐阿茂整餅,下午茶試新翠,麥記雪糕,晚老婆煲粥炒粉兩人食.

老婆放假早餐麵包有限,為有整件芝士熱香餅,同老婆兩份食.
 


 下午茶就走去新翠,試下間嘢下午茶.
 
茶後大圍街市買餸,攰攰哋又麥記雪糕
唞咗輪續買餸,行轉街市,買有齍腸粉5蚊,彩椒6蚊,芽菜2蚊,腳仔攰還是同老婆搭程火車返歸.
回家都5點半鐘,今餐老婆煮,料有芽菜2蚊,南瓜1.5蚊,彩椒約2蚊,腸粉5蚊,粟米1條2.5蚊.
夜老婆主老婆煮,老婆煲粥炒腸粉.
芽菜彩椒炒腸粉.
粟米南瓜粥
兩個人食.

8 則留言:

  1. 你老婆平時放星期五,今次改左。
    栗米南瓜粥好味嗎?直覺南瓜粥會較甜及稠身。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未必同一日,一星期一日,有事就同事就吓咋.
      無肉無其他甜極有限,求其填吓肚囉.

      刪除
  2. 粟米南瓜粥 好食,我都煲過,哎呀,又攪到我心思思。

    回覆刪除
  3. 金寶叔,芝士熱香餅買相非常吸引,可否傳授煮法過我!謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好咁講,我都係人整我整咋,都係些少泡打粉加落麵粉,加隻雞蛋鮮奶搞勻,可以加少許糖,好似整蛋糕咁,杰杰哋兩邊煎,好易咋.
      或者買包自發粉,可以不用落泡打粉,有埋說明點整,好易咋.

      刪除
    2. 叔叔,其實我5識整蛋糕或糕餅因為冇焗爐,d芝士幾時放入粉糊內及要將芝士熔化成芝士油才下嗎?多謝指教!

      刪除
    3. 其實網上大把教人點做,牛油芝士落料可以隨意,搣碎溝埋又得,兩塊好似麵包夾又得,自由發揮,
      大概情況可以睇吓佢哋囉
      https://www.youtube.com/watch?v=icSVs9QyYVg

      刪除