我的網誌清單

2015年11月24日 星期二

韶關南雄坪田填, 佛岡田野綠世界三天(3)

2015年11月20日 星期五 韶關南雄坪田填,佛岡田野綠世界三天(3)完結編

昨晚11點零都瞓,一覺3點半醒咗,大鑊瞓不返,電視轉足100個台無嘢啱睇?無偈為有笠個自家耳筒,一賴天光7點鐘,拍醒老婆梳洗,執齊行理,搞掂一切,7點半鐘餐廳早餐,早餐依然中式自助.
 進餐時一點八卦嘢,聽見隔離枱,有個大概白衫廚房員工?同我團團友講,唔得打包喎?大概兩位團友攞得太多烚蛋卦?
而我枱就幾個團友,傾吓閒偈,又咁啱導遊坐埋嚟,我就好奇心問吓導遊?究竟美食同匯景有無關係?誰知位先前問過我,飯餸為何拍照團友就搶住答,我立即用手勢擋住讓導遊講,原來美食一股東退股,出來搞匯景,開業期間好多導遊過擋,所以熟口熟面,以為同美食有關連,跟住我話,唉!昨晚whatspp張相low得鬼咁慢,wifi真係弱雞,導遊話有辦法既,可以叫酒店拿個路遊器入嚟,乜都掂,不過團友多,我無出聲啫?問我為何拍照位呀叔,又出聲,話返屋企點lwo都得啦,我問乜話?我報平安啵,佢又轉口話買張電話咭囉,吹漲,再講落去我嘔血?
8點45分又出發
10點來到魚灣服務區,團友鬆鬆.
團友商鋪行吓,突然事業線勁團友,上兩級特別高梯級,腳未踏上級面,人以向前一kick,整個人向前扑,就在我眼前,可惜距離差些少,無辦法兜得佢住,睇住佢砰一聲,雙膝重鋤落地,極響一聲,雙手墊住個額頭,扒響地好幾分鐘,我們才扶起她,好彩續後都無事.
11點10分終於來到該團第二重點,台灣投資的佛岡田野綠世界.
 
望吓個入場收費表,門票70蚊
園林一個,導遊話會一個女導賞員帶領講解,結果係無,導遊有點不滿.

導遊為有帶住行,腳不靈的我,當然包尾大班.
20分鐘來到此園重點,楓樹大道.
睇紅葉喎,見過銀杏葉一役,都心中有數,導遊話再行都係一樣,無驚喜下,拍幾張照行得.


離開瘋樹大道繼續跟住導遊行.

園太大越行越散,好多都不知所踪?

大約10幾人跟著導遊,12點05分來到動物區,園區本應有動物表演,但連導賞員都無,小賣部都關閉,職員無個,可見得幾冷清,豬仔見人就撲來撲去,想話買啲過你食都無啦.
鴕鳥一樣,見人就狂奔過來,結果一樣,

隻羊都懶郁
牛有隻都唔識得起身.
隻馬又係妻涼,邊有咁餓架,地下草都無條,執條筷子咁長比佢食,狠吞虎0燕,有無人喂架?
 
一條少草都唔夠攝牙罅.
 見有嘢食,連遠遠隻小馬仔都走過來.
最過癮都係這裡,豬仔並排成10隻,又好奇又驚又要睇.

 
無嘢睇為有扮吓嘢

回程來到這裡,導遊不見了,腳跛跛的我,又試吓走折徑
,團友跟跟吓都無信心,掉頭走了.
 
樹之倒影.
好彩無行錯,返回大門口1點鐘.足足行咗我接近兩粒鐘.
 
25分鐘車程,來到行程最後一餐飯,美食薈萃食午飯.
 
坐正起菜位,餸菜有得影,碟碟夠份量.
 
三日五餐,整枱10個人,4位女仕,一夫婦,真正食不言,枕不語,靜如深海,未言一句,埋頭咁食.

3點50分來到麻涌服務站,家鄉在望,團友急急鬆鬆,又起程LU.
沿途無聊又拍吓照.
 


5點鐘終於來到深圳灣口岸,半數團友下車.
塞車40分鐘,5點40分終於來到尾站,福田口岸,就此結束我旅行以來,最差的一個旅程.
返歸7點10分鐘,買來的守信有冬菇1斤45蚊,合桃18蚊斤,秤咗30蚊,花豆1斤8蚊,木通果1蚊.

16 則留言:

  1. 匯景是美食前老闆出來搞的, 真不知道.
    田野綠世界初時以為又看銀杏樹, 睇落又有動物睇, 而且樹的倒影又幾靚.
    走折徑如行錯路更大劑.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係台灣人投資,台灣好興,田園鄉村生活,有射箭,爬艇仔,倒影一張半張相啫,公園一個,用來閒遊坐吓,都不適合我們睇吓便走嗰隻囉.
      睇到應該有路行,無理由掘頭路.

      刪除
  2. 車程好多!又冇乜景點!但又有咁多人報?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好失望,山長路遠去,正式睇銀杏樹,35分鐘睇晒,得10棵銀杏樹.
      三日兩個垃圾景點,遊車河食飯住酒店.

      刪除
    2. 今年比較熱,銀杏同楓葉應該未到時候,如果撞啱時間,一片金一片紅,呢個團應該物超所值。

      刪除
    3. 都係唔值得,景點太少,三日團得兩個景點,睇紅枼香港都大把,遊日嘉道理重好啦,香港大把公園都靚,青衣公園,大唐唔駛講,南昌風鈴木都好靚.

      刪除
  3. 我比較少去大陸旅遊,原來依家坐旅遊巴都可以免費上網?上次去湛江仲開通漫遊上綱,早知慳返。又知多樣野了,多謝金寶湯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好先進架,酒店有,房間有,食飯餐庁都有,連高速停車休息服務站都有.
      不用客氣,分享吓,知多啲囉,係呀,你雅虎時代,個卜名叫乜?睇吓我有無印象?

      刪除
    2. 我是家琪媽,有隻黑貓,之前住荃灣,依家搬左入屯門。

      刪除
    3. 唉!諗咗好耐,好似你上海人,學極唔識游水,有次番鄉下,好似有年助選梁耀忠,唔知係未你?有個卜友叫酒徒,你又識唔識?

      刪除
    4. 係吖!唔好講個白頭佬,當年在街工讀左個課程被迫去派傳單,我DC9仔唔識政治,近年才知多左,唉。。。酒徒識吖。他話見過我,但我唔知他盧山真面目。游水到依家都未識吖。

      刪除
    5. 哈!好開心係你,諗起雅虎年代好開心,聊得好過癮,而+都無乜人寫卜,你又唔玩?
      你好嗎?生活愉快吖?講起真係卦住你,酒徒號召聚會食飯呀,你有無興趣聚吓呀?大家第一代卜友聚吓囉.

      刪除
    6. 雅虎年代真係好開心,我都識左幾個好好的卜友,大家都冇寫卜,玩fb多,依家做埋老友,我養多左隻貓都是卜友度拎養,呢個卜唔識玩吖,酒徒個卜我都間中去裝㗎,1206你們食飯吖嘛,我偷睇到了,果日我們家庭食冬至飯,去唔到,嘻嘻。。下次再聚我都想裝下酒徙盧山真面目。代問酒徙好!

      刪除
    7. 好吖,等我同酒徒講,我都未見過酒徒架,不過大家咁耐卜友,嘛見吓囉.

      刪除