我的網誌清單

2015年11月1日 星期日

昨夜又失眠,整日烏烏吓,馬會網頁癱瘓,樓下大乜樂,晚飯三人食.

 昨晚稍夜成點鐘至瞓,咁就大鑊,遲遲瞓唔著,我諗都要4點才入眼,一瞓今早7點鐘以經醒,瞓不返,聽收音機捱至8點半起來,睡來極差.
 洗個面食早餐,上輪網食過早餐,搞掂一切又10點鐘,星期百無,上輪網看吓電視又12點鐘,睇陣城市論壇馬又開跑,跑快活谷更唔識賭,唔夠瞓烏吓烏吓睇跑馬,跑咗三場諗住上網刨兩隻,哈!誰知馬會網癱瘓,想賭都無得賭.
望住電視恰吓眼瞓又3點鐘,老婆放工,今晚個仔同新抱都唔食,都無謂過大圍買餸,就樓下大乜樂食嘢,個女老婆三人下午茶.
 茶後行轉惠乜,買有特價零食薯片3包15蚊,焦糖米條兩包10蚊,香蕉6蚊,吞拿魚一罐29.9蚊,個女付錢.
街市買青瓜,蕃茄,洋葱同節瓜13.3蚊,蕃茄洋葱青瓜係個女的.
 
夜點我來煮飯,料有節瓜,牛仔骨同料頭.
 瓦罉飯一煲.
 節瓜牛仔骨煲
 至此一煲三個人食.

4 則留言:

  1. 如果一煲飯夠食,好過用电飯煲啦!瓦罉有風味。
    你昨晚煲的湯飲晒啦!我以為你今晚也有得飲

    回覆刪除
    回覆
    1. 有爐得閒就可以,邊煮邊睇火囉,個湯人齊剛好夠飲.

      刪除
  2. 合味道的是薯片嗎?我未見過,一定是新出品。

    回覆刪除