我的網誌清單

2015年11月29日 星期日

噴嚏鼻水不停,煲劇,賭馬輸20,大乜樂下午茶,晚翻熱飯兩人食,睇英超,買瀘水器.

昨晚12點幾至瞓,瞓至今早8點鐘醒,笠耳筒聽收音機賴到9點才起來,鼻敏感發作,噴嚏打不停,鼻水流不盡,洗個面早餐邊上網,辦埋大事又10半鐘,無所事事又煲劇,從未試過兩日內煲佢11集,是實太好好睇,大陸劇睇得多,未試過有套睇完畢.
 一煲又12點鐘,噴嚏鼻水未停過,新抱放假見我噴嚏未停過,介紹我食隻藥維他命C喎?我話等我開咗啲窗同度大門,試試睇過先?哈!咪理,過咗陣,嗰然湊效,鼻水收歛,噴嚏少咗.
又12點鐘,看電視城市論壇,睇咗陣12點50分,馬以經跑咗第一場,睇跑馬,跑到第五場,買10蚊位Q,李麗微吖煙都無陣,又3點鐘老婆放工,個新抱出街街,相信佢哋今晚有節目,唔會食飯?同老婆講邊度唔駛去,回來樓下大乜樂啦.
回來大乜樂,兩公婆每人食個下午餐22,24.46蚊,坐陣街市買3隻蕃茄4.8蚊,買斤芥蘭8蚊返歸.
夜啲友無個回來食,咁就早點煮飯,摷摷雪柜,嘩!好多冷飯同餸,無偈,清清雪柜,就來個鐵兜翻熱飯,同老婆倆份食.

飯後沖個涼,剛好8點鐘,網上英超熱刺對車仔.

10點鐘打完,互無紀錄,夜點三隻嘢返到,原來買咗個瀘水器回來,1598蚊喎,係乜田大減價喎.
 

13 則留言:

  1. CYY - 金寶叔煲緊大陸劇,有甘好睇?什麼劇情?

    回覆刪除
    回覆
    1. CYY - 有套永不磨滅的番號,金寶叔有冇睇過?我覺得好睇!

      刪除
    2. 好好睇,講南京大屠殺四十九日,南京淪陷慘無人道,好多不同人走入教堂,發生好多事,有孤兒同歡場女人,發生好多事,套劇制作戰爭場面拍得好,演員個個精彩,好緊湊,情節好感人,值得去睇,可惜好多香港人對自己國家無興趣,亞視做過架,可惜不是無綫,唔係就好有教育性囉,睇啦,知道吓歷史,中國人比日本害點慘囉.

      刪除
    3. 無睇過,剛網上摷過料,好嘢嚟啵,話佢抗日水滸傳,應該好睇,看完四十九日祭才睇佢,好介紹.

      刪除
    4. CYY - 好睇!不過最後好慘!看完好憎日本仔!

      刪除
    5. 唉!都唔知幾多香港年青人嚮往日本,一年去幾次,讚到不得了.
      我都唔識講,

      刪除
    6. CYY - 不是八路軍,是雜排軍,演員演技好,場面迫真,有血有肉,看完都感動到咸!

      刪除
    7. CYY - 不是八路軍,是雜排軍,演員演技好,場面迫真,有血有肉,看完都感動到咸!

      刪除
    8. 四十九日都好感人,我都眼濕濕.

      刪除
  2. 一田減價,又時真不知是慳了錢還是因減價已買多了可有可無的東西。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一田減價,啱駛有須要係抵買,唔啱夾硬買就找C,瀘水器好難講,佢哋啲後生話事,我都唔理LU.

      刪除