我的網誌清單

2016年11月19日 星期六

晨早醒兼有夢,有痰有鼻水,手痛消炎藥,唔便食西梅,大圍麵麥記雪糕,晚飯5人食.

昨晚12點鐘都瞓,一覺5點多便醒,好多夢,夢見幾個人,拿著好多現金去買樓,全部比晒錢,係我未比,點知啲友見我唔比,就撳住搶,足之搶走我大叠銀紙,醒後就瞓不返,望著老婆返工,為有耳筒歌仔瞓,矇矓到7點多,轉聽收音機賴到8點多起來.
整晚痰多鼻水兼左手碗超痛,昨日粒消炎藥係好咗啲,本來再食多粒,但打咗流感針,不敢再食,看來等陣要啪多粒,起來外便下雨,洗面弄早餐食,餐前8點37分量血壓139/77-53,食過今早藥,再啪粒靈強消炎藥,上網寫我今日blog.
辦埋個不肖大事又9點多,處理相片做video,一整又11點多鐘,手痛關係好唔方便,手痛眼攰係時候看電視,大事不妙為食西梅,一吃清光.
看電視1點半鐘老婆返,老婆例上網遊戲,兩點多鐘,問聲老婆你出不出街,老婆賴著網遊戲,唉?話之你,你唔行我行,落到街老婆來電追問去邊?大圍來就來啦.
太耐無郁過部單車,於是踩部單車過大圍,果然前呔無乜氣,大圍途中老婆在行,叫聲老婆停下來睇河邊鷺,城河對岸下,白鷺排成一線,又停下來影吓相.
 
拍後繼續過大圍,大圍稍等老婆到,齊齊食碗麵,我雲吞麵老婆魚餅麵合共46元,麵鋪細細超多人,吃後急急都要走.
行街市,順著街市行一圈,買有甘菇兩包5蚊,芝士兩盒18.9蚊,蕃薯葉4扎8蚊

買後老婆又要食雪糕,又走進麥記整兩杯7蚊,

雪糕其間,突然來了部巨形BB車,成部坦克一樣,麥記有名細又窄,個女人推入來,左轉右轉都係人,夾硬坐正我隔鄰,有時真係要知自己事囉.
可能西梅效應,急想要開大,離開麥記急急要返歸,同老婆兵分兩路,佢行路我踩車,行到世運單車,又想單車打氣,嗱淋打好氣便急急踩回家.
回家4點多鐘,以經急不及待要爆,舒服完諗住上網寫blog,唉!唔夠瞓超眼睏,足知撻上床瞓,一瞓6點多鐘,西梅效應又要爆,極可能過量西梅.
 夜成8點鐘來煮飯,料有生蠔,薯葉,榨菜木耳絲同豆腐.

蒜蓉蕃薯葉,

酸薑煎生蠔
 
 榨菜木耳絲蒸豆腐,

 昨日手斯雞

 8點47分開飯5個人食1夜返留飯餸.飯後又整多粒消炎藥.



2 則留言: