我的網誌清單

2016年11月15日 星期二

睡來唔錯多夢,整朝上網,佛都有火,食759行超市,晚飯5人食.

昨晚飯後在屋內,所有能望到天地方,都岳岳過晒?都找不到月亮,最終臨瞓前12點鐘,見到這一刻,大大月亮頭頂卦.
幾天來未好瞓過,這晚一覺天光8點多啲鐘醒,可惜多夢,醒後都忘記LU,去個所回來,瞓不返賴床,胡思亂想下,想舊事,想起N年初戀女朋友,現在點個樣子呢?若再見面又會點呢?就係咁賴床到9點多啲鐘起來.
洗面搞早餐食,餐後9點44分量血壓131/79-55,食過今早藥,上網寫下今早事,手機whataspp頻頻響?都係談論昨晚個超級月亮,還好我都無執輸,我家月亮差點兒漏走.
 
辦完大事又11點鐘,昨晚碗蕃薯只不過好了些少?上網看陣新聞,就走去揾吓有乜歌仔好聽,一摷又12點幾鐘,摷到首又幾好聽,但似乎好熟悉?再摷吓原來張學友隻真情留露,原曲還是日本仔的,聽過下載埋,關機看電視.
關機後去廁所吐啖痰,其實喱咳痰多,不過咳同痰都大大減少,只剩下希痰,吐既次數相當頻密吓,每朝起床都一桶仔有痰廁紙,今次廁所一吐,個衰女好話我唔沖廁,只不過小啖希痰,而咁頻密去吐,唔通吓吓去撳來去沖?對個水箱個波曲,好快玩完,大佬誰來修理同更換個新揼,又嘛係我.
頓時火起三千丈,扑你佳吖?一輪咀省鑊佢,大數佢舊帳所為不是,結果嘈到憐居以為乜事?嬲得我換衫出街,無眼睇你喱個唯我獨尊,要含屋人以佢為標準.
換好衫衝出門口,關了門,大鑊無帶鎖匙同銀包,拍門個衰女唔肯開門,隔憐唐生問到?唉!大訴我苦水,我話無錯係要衛生,但不是衛生得咁緊要,水箱係須要撳,但這個不是公廁,有人修有人理呀,大家憐居咁耐,你都知道我在家維修做過幾多嘢吖?佢又無本事,有本事搬出去,你撳一千次百萬次,你的事,要整要修係我呀,唐生話算啦,唉!係點呀,朋友唔啱可以不交往,同血源都要算啦.
個衰女終出街,我才入內攞番抽鎖匙同銀包,門口又遇邱太,又問乜事?又同佢訴兩句,邱太單襯湊大啲細路,家居事你都知味道啦,真係身在福中不知福.
谷鬼氣返回屋,1點多鐘老婆返,問係咪換定衫同我出街吖?唉!谷鬼氣話佢知谷氣事,其實老婆都受佢好多氣,老婆回來買有筷子筒19蚊,自己走去拆舊換新的,但換極都都唔掂,為有我出手,三兩嘢搞掂.
搞掂後老婆又唔上網遊戲啵?成3點鐘問佢點呀?佢反問我點?我話沙田中心食麥記兼買餸啦,老婆係鍾情759?我話佢碗嘢好大碗啵,食咗不用食飯?
結果搭程過好運,759每人食個下午茶餐,兩位合54.4元,

吃過坐夠whataspp過行超市,卜佳買有衛星包12蚊走得.跟住過759買有麻油21.6蚊,脆餅條兩包11.4蚊走得,跟住雞寶買有蠔油一支11.9蚊便打道回府,返回樓下街市買個椰菜3.5蚊番歸.
 
回家6點20分,老婆就染頭髮,我就上網寫下我啲谷氣事,個衰女返買有佢晚餐,跟住個仔返,我依然堅持我三不,不參與,不討論,不理喻.
夜8點10分煮飯,料有椰菜一個3.5蚊,香芋南瓜大半個5.8蚊,昨晚鹹雞,雞汁同葱.

 蒜頭豆豉煮香芋南瓜

 隔夜鹹雞兼焗飯,

 青炒炒椰菜,

 8點50分開飯,5個人食1夜返留飯餸.

飯後果蜜柚.
 

10 則留言:

  1. 又會甘既, 一定人開開心心咪好呢, 個女仲未同男友拉埋嗎 ? 甘多人住係刑實有好多野嘈, 我結婚都搬左出去同老公, 反而同呀爸呀媽關係好左, 始終老人家同後生生活習慣吾同, 一係忍繼續住, 一係的起心肝儲首期置業, 希望妳對仔囡都識得為將來打算丫, 加油 , 慳D就好快儲到錢架啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 實有架喇,相處好同住難,仔女嘢我以經唔理,都咁大個人,有佢主見,有佢思想,我老喇講乜都無用,我都形容自己老人白痴.
      無事既,佢有佢世界,我有我開心.有健康就得啦.

      刪除
  2. 真係激鬼死, 夠膽老豆拍門都唔開門?
    若果我係你, 起碼一個星期唔睬佢, 唔煮佢O既晚飯, 等佢知我有幾嬲囉!
    又或者一開始, 佢有佢講, 當聽唔倒O 近年我O既忍功都好勁,超多睇唔順眼O既事, 但為免傷感情, 好! 算! 唔講唔提! 希望個細仔快D結婚, 搬出去住,咁我就輕鬆好很多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!佢火滾時我火滾,話之佢啦,咁大個人,好自為之啦.
      無用架,主觀到C,乜都以佢為啱,可以咁講佢都想我好啫,哈!強迫性好囉.
      哈!佢走不走又如何,我又擺得幾耐吖?

      刪除
  3. 尋晚我地大霧,咩都睇唔到! 金寶叔你真係好有火喎。

    回覆刪除
  4. 金寶叔你好, 好久沒有留言, 但我常常也上來拜訪你卜的.
    家家有本難唸的經, 三年一代(溝)相處實不易, 大家都係忍! 你已經做得好好!
    唔好勞氣, 呻吓唔好谷住度氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,都好耐LU,哈!係咩?
      喱個肯定有,人與人相處係好難的,自問以經好就佢哋,哈!都係自己講啫.
      無啦,父女係無得甩,朋友唔啱可以不交,為有小說話,小參與,小干預,話之佢.

      刪除
  5. 月光投籃好有創意, 配上食沙田柚, 好似過中秋.
    同個女, 總是有些意見,他未能睇會父母辛苦, 我見你每餐為買餸菜而奔波, 又揪到C下C下, 煮飯企得耐又攰.也辛苦你了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 科技嘢,好嘢,
      唉!唔識講,太主觀,樣樣以佢為準,細時你擺佈,大來佢主宰.
      佢邊會諗到咁多嘢吖,要做既嘢習慣駛父母,但思想行為就唔慣囉.

      刪除