我的網誌清單

2016年11月8日 星期二

晨早醒麻麻,整日寫我blog,樓下下午茶,整番支窗撐,晚炒冷飯同老婆食.

昨晚12點前都瞓,一覺5點半鐘醒,去個所回來輪到老婆醒返工,我就瞓不返LU,笠耳筒收音機瞓,誰知瞓著與唔瞓之間,半夢半醒,差點來個心醒人唔醒,試幾次邊沿下,差點醒不得,時極力爭扎醒,就係咁不時爭扎到8點多鐘醒,收音機聽到好熟聲音,唉!原來戴廷耀,講人大釋法,嘥氣,不同立場梗有佢理由,擺明黑白,都可以有得拗得啱,嘥氣.
起來以經9點鐘,處理一下曬晾啲衫,洗面搞早餐食,餐前量個血壓119/71-48
餐後食過今早藥,上網寫下今早事,便手機辦大事,大事麻麻又10點25分,旅遊回來第三日,第二天blog還未有著落,唉!要開工寫埋佢.
一寫又12點半鐘,係時候唞唞,新抱現身,放假喎?跟住搞佢自家房衛生,我就看陣電視羋月傳,看埋午間新聞老婆返,我又繼續開工寫我旅遊blog.
3點鐘新抱出街,今晚兩個唔食飯喎,我同老婆係時候落街行吓.無人食飯不用買餸,就樓下食大乜樂啦,大乜樂每人食個下午茶餐,老婆炸雞髀餐25蚊,我就豬扒包餐25蚊,

進餐其間老婆話,我好似地鐵中獎喎?於是乎上網check吓?無戴眼鏡的我,盲的一樣,字又放唔大,為有自拍下張相,咦?真係啵?太高興喇,於是乎whatsapp告天下,至於乜獎品,無眼鏡為有返歸才了解?
 
餐後行惠乜,買舊麥方包9.6蚊走人,街市買5蚊荷蘭豆返歸.
回家4點多鐘,上網望吓地鐵生日係乜獎品,掉....左限右限啲垃圾獎,算啦有中好過無中,老婆又要用電腦遊戲,我就揾啲嘢搞吓.
由於窗撐斷咗,已同房署講咗,成個月都未來燒番,窗唔撐開些,把抽氣扇發揮唔到,早前用枝爛窗撐撐住,唉!新抱唔知搞邊科,成支窗撐跌咗落街,兼揾唔返?好彩通天無人咋?掟襯人就大鑊?其實條撐我用繩綁實,咁都能跌落街.
坐言起行開工,找來一支棍,鋸個握鑽兩個0隆搞掂.



搞掂7點40分煮飯,料有荷豆,木耳,蟲草花,冷飯,鹹肉,蕃薯同雞蛋.

 8點半鐘開飯同老婆兩份食.

2 則留言: