我的網誌清單

2015年8月8日 星期六

美林湖渡假酒店+凱景酒店三天(二)上

2015年8月4日美林湖渡假酒店+凱景酒店三天(二)上.

昨晚成員生日搞到成1點半鐘至瞓,一覺6點零又醒,搞掂一切拍醒老婆,7點半至電另兩房成員起床,我同老婆先行餐廳早餐,場面墟撼,何止揾張大枱?兩人枱都要人家走才有,導遊先前都說過,一係早啲一係晏啲,無偈下來時間緊迫,兩個人食住等,不久個仔到,問何解唔霸張大枱,唉!剛才人多到乜呀?足知兩人坐另張枱.




 人多乜都慢,食以經須時,食飽有成員又話要辦大事,左等右等成10點半鐘起行,距離離開酒店得粒鐘,,唯一節目係,旅行社送的每人30粒高球券,無辦法.都要去睇睇,有得打就打啦.
高球場話遠唔遠,離開酒店門口,過條馬路就係,去到已經10點38分.

 

 搞得手續攞得杆同球,以經10點40分,哈!11點半鐘就要集合走人,兩個人60粒波,點打呀?
 6個人三條球道,係咁揮杆.
 
第一次接觸,揮空杆,符碌轆走,至叻緊過個牌50而已.
大概係高球經理卦,都忍不住來同我們上一課,理論一輪,技術一陣,話送多3,40個波我們們打喎,唉!不用客氣,有波都無時間打,要趕住集合走人呀,好多謝佢身水身汗同我們上一課.
 來到酒店門口,同老婆講,房間好Q遠,你去執行理,我在大堂等啦,才有點時間,感受吓酒店門口氣勢.


  温泉正門入口.
 好彩離開,團友大多數例遲,11點50分才人齊開車.
 12點半鐘來到這間楊屋酒家,食我們餐中午飯.

飯後 13點45分來到洪秀全紀念館



 洪秀全紀念館,方便過望望過.
 15點47分來到另一景點,叫全新陶瓷博物館.
 

 

 

 臨走扮吓嘢先.

離開陶瓷博物館,16點半鐘來到行程另間酒店,東莞的凱景酒店.


編幅過長又要唞唞.

6 則留言:

  1. 係呀!人多旅行係開心D, 熱鬧D, 但弊在真係要左等右等,碰著些枝枝整整,用有排等,不過,話晒一家人,所以都無所謂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心,全程無拗撬,但好趕囉,好在都無浪費節目,打哥夫,游水,温泉,唱K要好多時間,哈!都做到,幾好吖.人多無辦法,要耐心些,無所謂心態去囉.

      刪除
  2. 你個日期打錯了,是8月4曰,如果我是你仔女,我見到你俩玩得開心,我就開心啦!打哥夫,我都未試過,我冬天如果美食還有此團,我都試下
    還有去了魚療呢!總之,你節目豐富啦,我是不怕蝕底人,我還會早些起床,找好枱,等你們來食早餐,分開坐,又D掃慶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀超烏龍,美林湖係好靚好大,冬天去係好得多,不過貴成千蚊,可能暑假啦,
      魚療度度都有,又怪魚又會C食皮,暑假人多啲,但不至咁劑雍,算OK,去慣人少,多啲都唔慣,唉!我嗰啲後生不敢車望,但求唔好煩我,心已滿足.
      三天都好開心,一點拗撬都無,算好合作,我全程一個人坐山頂,好舒服.

      刪除
  3. 回覆
    1. 以為hae吓,點知係好趕,幾個節目都去晒時間,美林湖又大,上落去到節目點,都相當多時間,又成員生日又ktv搞到夜一夜,同原來目的相反.

      刪除