我的網誌清單

2015年8月13日 星期四

睡來尚可,家居改革,煲架重組,電電腦架步,晚飯老婆煮,4個人食.

昨晚12點鐘瞓,一覺晨早5點多,鼻水積壓痛醒?為有墊高枕頭挨住瞓,6點鐘老婆起床返工,挨住半瞓下到7點多起來,洗個面上網.
食過早餐搞掂一切又9點半鐘,家居改革又開工,今劑煲架重組,同我部電腦位架步, 煲架升高就個電熱水壼,牽一髮動全身,個個架都要移位升高..
    
攤開架生又七國咁亂.

搞掂煲架重組,又成一點多鐘,連楚漢都忘記睇?
 又輪到我架步,原先係咁,諗來諗去舊料有限,足知找到件較長靚板,再用蔗渣板釘個4方格?
 3點鐘老婆來電,話要加班,收4點鐘喎?好,我又繼續搞,唉!蔗渣板即蔗楂皮,無Q用,羅司收又爆,釘丁又唔咬木,做到把幾火,連雪柜都撞到笠埋,真大鑊,足知係咁易釘好個格,孭件層板上去搞掂..
4點多啲鐘,差不多完成,老婆放工來電,我話快回來幫手善後,老婆回來幫手完成埋些少手尾,以經差不多5點鐘,早餐至今還未有嘢到肚,嗱淋同老婆落大家樂,極肚餓下我食個义飯餐,老婆西多餐.
吃後街市買點菜..
回家執架生老婆清潔,個仔回來幫手按番好部電腦 ,終於搞掂上網.
 
搞餐懵攰到C,今餐老婆煮,一人夜返留飯餸,4個人食.

4 則留言:

  1. 你個家居改革,還有多少才埋尾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 還有些少啦,諗吓整吓,有時一個人唔願郁.唔認老都唔得,做日休幾日才服原,腳退化唔掂.

      刪除