我的網誌清單

2015年8月19日 星期三

人齊放假又家居改革,遲遲開工食飯先,整完層架又鞋柜,一搞又9點多,餐飯為有老婆煮,又試晚飯宵夜食.

昨晚12點前都瞓,遲遲都瞓不著,到瞓著醒來以經6點鐘,睡不稔麻麻,賴到7點鐘起來, 老婆放假亦瞓醒,早餐後搞掂切9點鐘,老婆以經郁手家居清潔,我的家居改革又開工,由於個仔未瞓醒,為有做住些準備工作.
到個仔瞓醒以經11點幾,瞓醒個個又話肚餓,為有齊齊落大乜樂,三個飯餐4人食.
 飽飽後返歸又開始搏殺,攤開架生,個仔幫手下,先搞個層板架,又鋸又封邊.
電視上層板架 終於搞掂.
 搞掂又輪到個鞋柜., 搞掂後以經9點幾鐘,人都散晒,
餐飯就老婆煮,老婆買料有菜心,紅青蘿蔔,蕃茄同薯仔.
 加條粟米,摷隻鹹豬手.
紅青蘿蔔粟米薯仔煲鹹豬手
 鹹豬手
 淥菜心

 5個人夜夜宵夜食,1人更夜食住等.

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,全靠買時特價20蚊隻,才有啖湯飲咋.

      刪除
  2. 午後才開工,又層板架,又鞋架,當然攰啦。
    家居改革完工未,你都好多野攪喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲友瞓到黃朝八晏,有乜偈,叫做幫手扶吓,無辦法又要刨又要鋸,手作嘢靠人力,真係做日休3日.都差不多,剩下來鑽0隆卦吓鈎咁囉.
      還有水喉呀,由於銅喉接位銲鍚,唉!遲吓重要改改佢,心安理得呀.

      刪除
  3. 鹹豬手~~我又系貴過你入貨呀...學你買d料煲左佢先.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!你點同我,你要番工無時間,我就行街市當節目, 算過度過至買.

      刪除