我的網誌清單

2015年10月31日 星期六

整日在家矇查查,一殼眼淚睇youtube,禾輋下午茶,攞褲買件衫,晚飯人齊食.

 星期六乜都無,烚吓烚吓一整朝,還以為星期日跑馬,誰知係越洋賽事,好不容易到12點鐘,還以為城市論壇,才醒起星期六.
萬無目的上網,打開yautube,諗住睇吓刺激嘢搏擊,誰知彈出個感人熱淚故事,想唔喊都幾難,急急看完又3點鐘,老婆放工了.
昨日行到腳跛,同老婆由市中心,行到我CC到禾輋,終於228蚊,老婆買咗兩條牛仔褲,要改褲腳今日取.
順理成章今日要過禾輋,手機新裝上個九巴apps,顯示巴士8分鐘到站,又試去趕吓,哈!果然落街行不到兩步,就見巴士出,趌跛跛的C趕及,嗰然apps幾準吓.
順順利利到禾輋,老婆已在麥記等著,坐陣老婆問食乜?我話日日麥記想唔C都難?不如轉轉,行出麥記見隔離餐廳門口個水牌,星期六都有下午茶?望吓價錢又唔係貴?又見大把位又試吓.
 

 我就沙嗲牛肉湯米配奶茶26蚊.
 老婆就芝士焗雙茄扁意粉配檸水28蚊.
茶後攞牛仔褲,攞褲又順便睇吓啲外套,結果188蚊買咗件男裝棉外套.
 跟住踱商場,一路踱去瀝源,然後巴士回家,回家6點多啲鐘,個天以經黑晒.買來的有雪藏海底椰13.2蚊,紅蘿蔔4蚊,瘦肉20.2蚊,勝瓜7蚊,豆腐4.5蚊,韮菜2蚊.
 回家老婆急不及待煲落個湯,湯料有川貝海底椰湯包28蚊,瘦肉20.2蚊.
夜點我來煮其他餸,有勝瓜一條7蚊,豆腐一件4.5蚊,韮菜2蚊同些少蜆干.
 
蜆肉韮菜煮豆腐.
 蒜蓉蒸勝瓜
川貝海底椰煲瘦肉

 人齊5個人食,今餐大約64蚊.
 
飯後果橙.

6 則留言:

  1. 金寶叔, 你碟勝瓜要蒸幾耐先咁靚仔呀? 我都鍾意食勝瓜, 但自己煮會覺得好似d 勝瓜味太濃, 外面食好似唔係咁濃, 唔知點解呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好少望時間去蒸,多數心算,久久望吓,見綠色帶沉啞色就OK,我諗6,7分鐘卦?
      太生有草青味囉.

      刪除
  2. 九巴個apps真係好好用,上次查過1分鐘到站,果然,巴士已從遠處駛來了。
    麥記吃多真會悶,這間餐廳不貴呀,轉轉口味也無妨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾好,沿途check過,都唔多準,不過跟app預早5分在站等,都ok既.
      麥記勝在平又一餐,食得多真係唔掂.
      間嘢快餐店價錢,算係咁.

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,好先進,不過百份百準就無可能,但有時車疏幾好架.

      刪除