我的網誌清單

2016年4月24日 星期日

鬼咁夜瞓,老婆放假,馬鞍山公園,晚飯雪柜料,4個人食.

前晚失眠昨晚明珠930白雪公主復仇,跟住viu直播西甲,馬體會對馬拉加,足之捱到兩點幾鐘才瞓,還好一撻即著,瞓到今早8點鐘便醒,老婆放假以瞓醒,我就賴床8點多.
起來老婆以經開工佢遊戲,我就洗面弄早餐,同老婆兩人食,

餐後量血壓142/79-55,食今早藥,辦埋個不肖大事9點25分,再量次血壓120/66-53,咁都好啲.

老婆放假無理由匿響屋企,去邊好呢?上獅子山LU,老婆唔制,咁就馬鞍山公園啦,老婆OK便起行,鬍鬚勒特鬼到怕,刮刮鬍子11點半鐘出發.
一落到街,見有幾個年青人派傳單,大鑊?本土派都似?諗住掂行掂過,見佢咁殷勤遞過來,又接張來睇吓,原來付送手機托,睇真啲傳單,原來咁正統.
 
火車過到馬鞍山站12點鐘,咁啱落大雨,為有走進廣場,哈?有嘢睇啵,
 
原來傑出義工頒獎,梁安琪司儀,頒輪獎就訪問余慕蓮,司儀叫觀眾估吓余慕幾多歲?哈!竟然無人估得近,真係估唔到?以經79歲,問佢點解退休?佢話年紀大,頂不住無綫合約上時間喎,又強調無綫人工好平喎,又話還有拍劇,在港台拍了什麼什麼?又講佢身世,無乜親人喎,現在還是一個人,不竟是老人家,有點長氣,還好梁安琪經驗夠,控制的好時間,訪問完余慕,跟住輪到隊band出場,襯個天無雨,我同老婆便離開.


 
經過超多賓賓印印條行人天橋,來到馬鞍山公園,
 
不時還是下著雨,同老婆走進體育館睇吓.

 
就館內坐吓,參觀吓設施,


 
睇夠坐夠便來到泳池,設施唔錯,標準池不在話,還有戲水池,可惜佢距離我家遠一些?在坐其間,不時落著好大的雨.

大雨過後同老婆走進公園,有蓋地方還是賓賓印印世界,
 
龍友冒雨拍照,
 
 走出公園,來到心形石灘.
 

 
感受完以經15點15分,係時候返回馬鞍山廣場,這間餐廳吃我們下午茶,老婆冬蔭公海鮮米線餐,配春卷37,我就中越同盟米線餐,配拍青瓜36,坐夠wifi夠走人.

回程又遇759有折,老婆又消費,三包零食31.8蚊,

回家以經7點半鐘,寫陣blog就煮飯,雪柜料有金菇兩包5蚊,牛展個女買18蚊幾,放雪柜幾日,唔識煮喎,叫我KO佢喎?豬頸肉,雲耳同金針,還2.5蚊荷蘭豆.
 

 
 金菇雲耳金針牛展煲,

 荷蘭豆炒豬頸肉,

 四個人食一夜返留飯餸.
 

2 則留言:

  1. 金寶叔, 唔見你果篇"父親回憶錄" 既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!無勇氣出呀,出來無人睇同唔出有乜分別,哈!睇過啦?

      刪除