我的網誌清單

2016年4月6日 星期三

病到C覆診,拜山爺爺,父母,外父外母,晚煲粥煎薄罉三個人食.

昨日病咗成日,整個人瘟瘟燉燉,大昏迷下連埋電腦打隻字都無辦法,昨日又要心臟科覆診,又要去拜山忙足一整天.
昨日早上9點鐘諗住單車過李家誠診所,唉!個衰女係都要跟住來,無偈為有棄單車搭火車,站距離診所相當遠,迷迷糊糊行餐C,還好一切順到,9點45分預約時間,9點25分以卦號交單等叫名,唞順條氣9點40分血壓房量血壓139/81-71,10點多啲鐘以經叫名,9號房門外等見醫生.
話咁快入內見醫生,醫生女性好後生,叫坐陣等佢望吓我病歷喎?醫生開口問我血壓,好在早有準備手機show過佢睇,略看過話幾好,我話今早量,在家才118/75-75,我又話最凍時期嚇C人,高到160以上,佢話正常喎,血管收縮喎.
問過一切無問題,我就拿個藥盒出來,邊啲唔夠,邊啲不須要?佢就話藥無盒我哋係分不出?佢話唔夠唔出其,可能藥房比少咗,今次比多一個星期藥過你,個女又話可唔可以減些藥,又係嗰句無得減,差點忘記問驗血佈告,佢話係正常喎.
搞掂心臟科件事,本來個女叫我唔好提感冒事,怕我捉咗去隔離,一來外遊大陸幾天?唉!我睬你儍,咁辛苦又咁啱好,等佢睇睇攞番啲藥頂吓都好,我就話幾日來感冒好辛苦,咳有痰同喉嚨痛,佢就話開啲藥過你,藥就幫吓你咋,要靠自己喎.
搞掂拿過藥單,預約紙同抽血紙才10點半鐘,下午還要拜山,嗱淋樓下交藥單,藥費個女嘟百達通,藥單交過藥房,便過隔離座預約抽血.
搞掂返回藥房等攞藥,在等其間,個女隔離條友,係咁不停印腳,印到個女坐得好唔自然,足知個女發惡,大力拍張櫈,我問個女乜事?個女話無嘢,條友好唔順氣,話你出聲嘛,唔鍾意嘛坐開囉,個女無睬佢,條友亦無再印腳.
一等11點15分,輪到攞藥,唉!又係通病,比咗兩隻多餘藥,一隻豬油膏,一隻係心臟救命藥噴劑,配藥個女仔好驚訝?我立即從袋裡拿支救命藥出來,佢望吓2017年才到期,便說OK叫返回坐陣等叫名,唉!過往唔要,要過去新大樓嗰邊會計部退錢?唉!都係唔要再算?
等咗陣,哈!今次又唔係啵?薟個名就即時交錢度退錢,兩隻藥40元,搞掂小巴返歸,小巴其間看見貼有通告,証明我早前所講的係啱.

感冒藥

 心臟藥
 
拜山
回家12點鐘未有,個仔同新抱在食麵,我都好肚餓,個女淥麵同我食,吃後差不多要動身,個女話今年不如買齌鹵味來拜山,好,老婆同佢哋街市買祭品香燭,我實在好唔精神,索性在邨口等佢哋.
一等1點半鐘,她們買齊祭品香燭到,齊齊火車出發,粉嶺站下車,話咁快有的士,前去和合石五期25.5元.
來到先行拜祭呀爺,跟住老豆老母,病瘟的我就坐響通道梯級休息,等佢哋搞好一切我才過去殿酒拜祭,香燭過後食點祭品,又下劑外父外母.
齊齊過隔離五期四樓,大樓設計超通風,吹到人都散,設計又無枱,放祭品好彩找來個紙皮箱,外父外母擺到舞雷公咁高,好彩個仔生得高,加埋扎香啱啱好祙到,擺開陣勢,老婆主持佢哋搞,設計失敗,燒元寶要落地下才有爐,又無地方坐,企到我腳都痛,終於拜完,還是的士粉嶺站,再駁火車返歸.
返回大圍個仔同新抱有節目繼續,我們轉馬鞍山線返歸.
回家5點多啲鐘,攰得要C,在梳化昏昏入睡.夜老婆主老婆煮,煲粥煎薄罉,加埋些少祭品三個人食.
 

8 則留言:

  1. 小心身體, 多點休息, 食粥容易消化.

    回覆刪除
  2. CYY - 金寶叔最近天氣不冷不熱,很容易病倒,早点睡覺多点休息,外出記帶件外套!

    回覆刪除
  3. 金寶兄:看來,都幾多藥,小弟只有血壓,間中有鉀過低,經由瑪麗的楊紫之診斷,配好血壓藥,多年都是到界點,唔使加藥,小弟睇的是家庭專科,兩種藥,一種食兩粒,楊教授加一種,是一粒一樣是血壓藥,早上食一次便O.K.朱油膏,小弟都會攞,用來沖涼,可以消除皮膚敏感,我太太睇普通科,曾經試過,要自己買膽固醇藥,小弟同佢在屈臣氏買,最貴果隻靚藥,再去部門攞表格,連發票報銷回水,現在,藥房俾埋,唔使咁麻煩.金寶兄,祝閣下永遠健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,心臟,血壓藥,要減又唔肯無偈?你好啲全是較輕病狀,覆診醫生好求其,上次有開乜,就照單比你,不留神要藥房才知就麻煩,豬油膏上次話我皮膚乾叫搽啫,今次唔聲又整樽過來,錢唔係問題,掉就嘥囉,係呀血壓藥好貴,所以血壓高千奇咪睇私家,買藥都買窮,健康財富,大家咁話.

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈!有乜齊心吖,連每年一次都唔掂,就真係無話可說?
      拜山紀念仙人,係出乎自己心,要叫要柯打才去,去來又有何用呢?

      刪除