我的網誌清單

2016年4月14日 星期四

睡來多夢,落雨天,多事之春,食麥記買麥咭,乜無買,晚飯一兜兩人食.

昨晚11點半鐘以經瞓,半瞓下個女發勞騷,好話啲衫晾到頂頭頂計,係咁將啲衫卦出廳,我睬你都儍,一於照瞓,落雨天,地方細,唔咁又點?有錢去住大啲囉?.
一覺今晨6點半鐘醒,去個所就瞓不返,為有又手機笠耳筒,咁就迷糊瞓到9點鐘,稍賴起來,睡來麻麻超多夢,人醒夢走,起來一切唔錯,手指公以好事.
洗面搞早餐食,餐後量血壓134/73-56,食今早藥,辦埋大事又10點20分,日日如是上輪網看youtube,一看又一個上午,1點多老婆返,佢就電腦佢遊戲,我就看電視,個女瞓醒又舊事重提,睬你都儍,一於出街行吓,老婆為熄機跟出來.
落雨天搭程車市中心揾老麥,同老婆照例一包一餐33蚊,整多條粟米批6蚊,吃後同老婆各自上網,咁啱麥妹來sell麥麥咭,又整張玩吓12蚊,即時買杯送一杯,老婆Double新地我麥旋風合共15.5蚊,今日老麥消費66.5蚊.

坐夠wi夠又4點鐘,今日晚飯收料,佢唔食佢又唔食,無人食,行輪超市無嘢買到便返歸.
回家6點鐘,看輪電視隻隻前後腳出街,夜點我來雪柜料有乜煮乜.
有豬頸肉小許,冷飯小兜,即食麵個,金菇包,雞蛋隻,腸仔4.

共冶一兜

 同老婆兩人食.

12 則留言:

  1. 每到夏天我也會買張唔麥麥咭,幾好買一樣送一樣。
    你家人多,又無開抽濕機,潮濕落雨天,家家也掛萬國旗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩,都唔有啲咁嘢?麥記算係咁,任坐唔嬲,又成粒鐘wifi,等如任你坐,
      無偈,乜都多,曬晾間又細,又向東靠晨早小許時間,但有人又瞓晏,邊有偈吖.

      刪除
  2. 你個女性格應該係口直心快果種! 其實同一件事, 只要唔好講出口, 行動可以照舊, 咁其他人會好過d 囉!
    我老公個家姐又係咁, 想講乜就講乜, 都唔理人地感受既! 或者佢覺得坦誠咁表現自己既想法先係對的卦? 對住尼類人, 除左額外包容外, 無其他辦法架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!細時唔識父母教,現在佢都?可以講都老,變係我哋白痴,佢嗰套才對,要我哋聽晒佢講,以前我主觀,現在佢哋係極度主觀,相信大部我哋皆層會係咁.
      或者啲名人,成功人事會唔同,佢哋子女會崇拜佢,會尊重佢,因為有晒版佢睇.
      哈!咪話薑越老越辣,係越老越懵懂.
      由其個老母最當(秧),此中女人,無我哋男人咁精明,成日比佢閙囉.
      唉!同一屋仔下,為有包容小聲氣囉,若果唔識諗,就極悲劇囉.
      咪誤會呀,我現在活得好開心架,只不過傾開呻兩句咋,總知啱聽聽兩句,唔啱聽當唱歌咋.

      刪除
  3. 金寶叔,阿女都係除口up咪上心啦!阿嫂早左收工喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!儍啦,我以經爐火純清,佢當我痴呆,我嘛當佢儍的,飬到佢咁大,我亦一把年幾,嘈來肯定無好處.誰也改不了大家.
      係呀轉咗工,本來想唔做嘅,唔做又悶,嘛做吓囉.

      刪除