我的網誌清單

2016年4月19日 星期二

睡來補數,整朝在哭,長沙灣食粥,鴨寮街買隻錶,南昌街買淋嬸嘢,晚二人食粥食烤餅.

昨晚飲啖自制梅酒,10點零鐘以經瞓,一覺今晨近7點鐘,去個所笠個耳筒半昏迷下就9點鐘,睡來唔錯,補番昨晚失眠條數,起來洗面搞早餐食,量血壓129/76-54,食今早藥,跟住辦大事,又幾好,幾日來麻麻,不知是否同昨晚兩啖梅酒有關?
大事其間手機youtube推介套咁嘢過我,又幾好喎?極有意思.

 再睇埋佢喱套,眼淚水都出,超有同感.



辦埋個OK大事又10點鐘.
唉!跟住再睇埋佢,哭得我重大鑊.

睇完又11點鐘,唉!唔睇啦,越睇越淒涼,揾啲嘢搞吓.
唉!整嘢又要響鑽,個女又在睡覺,都係無為整,諗咗陣還是回位上網看新聞,一看又1點多鐘老婆返,老婆正想開工佢遊戲,我話你隻錶壞咗,有無想過買過隻,才回心轉意,齊齊出街鴨撩街.
巴士走了部,為有等多陣,終於出到深水埗,不如搭多個站揾嘢食,結果營盤街下車,一望就看到間傳統粥舖,又唔貴啵,客又小任坐,老婆就魚腩皮蛋粥,我就碎牛粥,解隻糉豉油上,整條炸麵添.

飽飽後行鴨寮街,就這裡老婆揀隻至平錶35蚊,時間關係求其行吓便離開,經南昌街3蚊店,買咗6樣18蚊走人.
 
行至石硤尾巴士站之際,酒家排晒隊,買份不用排隊燒肉頭尾20蚊走人.

回家樓下買3蚊韮菜,返歸又6點半鐘,老婆處理菜料煲落粥,我就上網寫陣blog,

夜點我來煮個餸,料有韮菜同下欄燒肉,切走肥肉,

燒肉韮菜切碎,雞蛋隻同麵粉,

燒肉韮菜烤餅,

陳皮白果煲粥,

同老婆兩個人食.

食完飯寫埋篇blog,又上網摷吓個可憐妹妹續後,哈!原來咁誇張.

陳海萱得款.


2 則留言:

  1. 兩餐都食粥,夠唔夠飽?我都鍾意食粥。

    回覆刪除
  2. 有埋煎餅,夠,粥都係一時時,食得多幾餐,口淡淡都似.

    回覆刪除