我的網誌清單

2016年4月7日 星期四

連州,湟川三峽,地下河三天(二)下

3月31日連州,湟川三峽,地下河三天,(二) 下    連州地下河.

11點15分離開湟川三峽,12點44分來到另個景點,係5個A旅遊景區,連州地下河.
 

首先就景內間菜館食午飯,

餸菜唔錯,有碟靚燒鵝同有雞.
 



 
餐後13點40分,便開始我們地下河之旅,

沿途有擺賣





捶捶糖



大約10多分鐘,便來到地下河洞口,導遊正在數人頭,團友拾分唔識做?猛同導遊講漏咗個包包在餐廳,唉!有職員有電話,我叫等導遊數完人頭先啦,唉!硬係唔聽,繼續雞啄唔斷.

趌跛跛的我大約10分便落洞底,除我還有幾個老人家最慢.
由於導遊忙,我還未了解清楚,頭批團友以經跟隨講解員入洞,原來係可分兩路,一路係坐船不用行太多路,不過景就一定少好多?議論紛紛下,有老人家選擇坐船,而我還在諗緊,究竟坐船定行呢?而洞內個女職員見我棟拐杖,就勸我坐船,早前上網都了解過,大約行一粒鐘,唉!C就C啦,至多捱埋今次,下次咪制?

14點11分終於輪到第二批,我們入洞.
回望剛才下來洞口,都幾高吓?






洞真係好大,行極行不完感覺,不過真係好靚,靚過以前遊的桂林洞.



15點05分終於來到坐船地方,亦差不多行了1小時,唉!最難捱終於過.





20分鐘船程終於坐完,其實20分鐘船程,見到好多不同景色,可惜船搖拍不到照.

15點27分離開船

繼續向前行,

大約8分鐘來到賣酒地方,老婆唔執輸又試飲,唉!累得要C,連幾步腳,我都唔願行過去試.

直行直過,終於洞口在望.

到洞出口15點39分,從14點鐘開始入洞,全程足足行了我1小時39分鐘.
太多相片,未能盡post,有興趣繼續.
包尾大番的我,跟著導遊車場上車.離開時16點25分

15點05分返回市區,還是連州國際食晚飯.

連州國際對面剛好係間中學,放學學生好多人,睇住學生沿沿不絕排隊出,犀利?可想而之幾多人?
 
哈!由於太早來到,廚房還未準備好,想早點開飯都唔得,團友為有坐埋吹吹水.

17點23分終於菜到食得,餐飯都係唔錯架.

餐後導遊話比點時間過你們行街,部車將會等到18點半才返酒店.
但老婆怕唔夠皮,堅持要自行返酒店,搞清楚方向,是但啦,橫掂時間上早.

足知行個大運,得個吉係無嘢賣的,見無嘢買,不如坐番車囉,嗱淋返回連州國際,
 
見還有時間,就這裡八吓.
 
臘田鼠.老婆足知都係買,買咗5扎仔五指毛桃21,5蚊,一斤細花豆8蚊.
 
還好車到,上車返回酒店.
 
返回酒店,立即附近買兩支水4蚊,買5蚊麵包.
返回酒店大堂時,咁啱導遊叫交回房咭,前台check喎?咁就順便問句前台,要個風筒用,唉!誰知又係話無?借晒未返喎?導遊認真唔話得,立即幫我問其他團友,結果都能借到,上半場我們用,到團友街街回來才佢用.
返回房間,早點沖涼,辦妥一切事務,早點陪飬心情瞓覺.

唉!昨晚好好彩一覺天光,但今晚就無LU?3點幾鐘醒咗,就瞓不返.
望住個電視,佢花式時,我還未眼花.

6 則留言:

  1. 你好識揀地方好玩喎,地下河洞是岩石嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 行得係好,真係好靚,應該係岩洞,好似係地勢升起卦?

      刪除
  2. 食係唔錯, 大碟雞, 大碟鵝.
    上下午各有好節目, 游完地下河, 是否感覺很美, 雖然腳攰, 終於了心願.

    回覆刪除
    回覆
    1. 去咁多個山洞佢算靚,好過以前啲桂林洞囉,哈!睇埋喱次再揀都唔入洞LU.
      好過上次個千年瑤寨囉,上次個肯定導遊吞卜,我問過個導遊妹妹,佢話係導遊自己編排更改喎.

      刪除
  3. 金寶兄:連州地下河,上洞步行,洞內鐘乳石,加上燈光,很靚,再遊下面河道,乘坐小艇,其實都是上洞同一景,但,分折來遊,大有同曲異工之效,同一景色,兩個角度,形成更精彩.連州臘味,很馳名,但臘田鼠,臘雞蛋,很多人都不會買.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,在行上便時都見到大瀑布,旦在船上見大瀑布精彩得多,船程都唔短,好過洞天仙景多多,哈!臘鼠?現代人愛來觀賞多.太多嘢食邊會食到佢吖.

      刪除