我的網誌清單

2016年4月27日 星期三

失眠,手碗痛又消炎藥,所燈壞,整朝執blog,下午茶大圍兼買餸,晚飯5人食.

昨晚12點前都瞓,一覺5點鐘醒,去個所回來就瞓不返,手碗痛兼夾胡思亂想,唉!無辦法為有笠隻耳筒,5點多望住老婆起床出門,個女挑燈夜戰亦上床瞓,我還是默默未瞓著,一直捱到7點多鐘,為有起來,唉!昨早晚粒消炎藥似乎無料到,手碗依然好痛,紐不得拿不得,連擦牙都用頭來搖,究竟游水後定鍵盤打得多發炎?
早餐後量血壓119/61-55,又會咁低?食今早藥,手痛為有食多粒消炎藥,再係無進展,唔鬼食你,跟住辦大事,唉!燈泡燒埋?辦完個不俏大事又9點35分.

例行每日事上網,上陣網,由於無準備公開的回憶錄,要慎重點執執佢,憑著依稀記憶,加加減減,一搞又11點多鐘,失眠眼睏難頂,為有看電視,恰陣眼睏,個女瞓醒,無耐又1點多鐘老婆返.
2點鐘諗住同老婆過大圍下午茶兼買餸,誰知個女又話來,咁就齊齊搭程車過大圍.
過到大圍還是間明星下午茶,酒樓細枱要等,唉!是但啦,做其大枱客,唉!好衰唔衰同枱遇著個呀婆三個人,超多嘢講,少少事長篇大論,別人一句,佢東拉西扯可以答好多句,叫樣點心,又話貴又話邊度平?連我們來的點心,佢都有嘢講,真係好想轉去細枱,但又怕人家尷尬,一坐3點多諗住個女找數,誰知碌咭要二佰蚊以上,無現金,又係個老母比147.5元.
 
離開酒樓三人行街市,行轉街市買有蘿蔔同南瓜9蚊,豆腐4蚊,瘦肉20蚊,粗糼各一包4蚊,胡椒粉兩支6蚊,粟米三支10蚊,露筍兩扎13蚊,合共66蚊

回程老婆買洗衣液41蚊,才搭程車返歸.
回家4點50分,廁所燈壞了,好彩還有粒普通燈泡,老婆就處理菜料煲落湯,料有瘦肉,南北杏,合桃,腰果,栗子,粟米同紅蘿蔔.

5點多個女出街,話返學喎?6點鐘個仔放工返,我就開工寫今日blog.
夜點我來點煮飯,菜料有荷豆2.5蚊,豆腐4蚊,潤腸一條,昨日瘦肉蝦膠.



蒸釀豆腐,

 蒸蝦肉丸,

 潤腸炒荷豆,

紅蘿蔔粟米栗子腰果南北否煲瘦肉,


 
 5個人食兩夜返留湯飯餸.

飯後果啤梨
 

4 則留言:

  1. 手碗痛, 你覺得係咪D 筋痛呢? 我隔幾個月會手掌D筋痛, 唔郁都痛果隻, 十年前興一部細細部既機仔,幾十蚊, 到而家我都重保留住, 一日電兩次, 再加上百佳有隻必理痛鎮痛貼, 17蚊兩大片剪細細片貼上, 兩日度就唔痛啦! 若果你重痛, 部機應該無得買LU, 試吓買鎮痛貼頂住吓先啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好多鎮痛膏布,貼咁耐止咁耐,無乜用,有盒廣州701,好似以前圓鉄罐煙仔筒咁,哈都比我貼晒,無用架,貼得好我都唔西藥,有時盡量都唔食藥,但痛起來無偈,無事啦.

      刪除