我的網誌清單

2016年10月8日 星期六

睡來至好一晚,咳好轉,鼻水依然,唔行唔知係病,賭馬10蚊,大圍下午茶,買洗衣液同廁紙,晚飯4人食.

昨日鼻水,咳,牙痛樣樣齊,好在煲幾片薑糖飲,叫做止得吓,咳少好多,幾驚咳到氣管收窄,唞氣唔到變成哮喘,以前就係咁,咳到喘去急症室,分別留院兩次,一次2005年2月22日半夜咳到講不出聲,自行的士去急症室,結果留醫14日,出院還未能醫得好,第二次2011年.3月24日急症室觀察病房,留醫成個星期,大大粒類固係咁食,試過兩次大大劑,真係怕怕.
昨晚飯後又切幾片薑,今次煲甜湯圓,老婆問咁夜食飯都還唔飽?唉!心諗你老公咳到七彩,你還矇查查,都無氣睬佢,食完個湯圓,11點多早點上床瞓,須然還有咳,但都順利瞓到今晨6點多鐘醒,耐性些又比我瞓返,咁就瞓到8點多鐘.
起來鼻水依然,咳就好些,但有痰,咳出有難度,呼吸唔多暢順,要大力吸氣,呼氣扯蝦一樣VV聲,其實昨日以經開始,無諗到氣管收窄?再持續下去,又來次哮喘要入醫都似?洗完個面,摷番支N年無噴擴氣管噴劑,N年無用所餘無幾,還好還有一口半口,噴咗果然暢順咗,無咁辛苦.
搞早餐食,餐後9點15分量血壓141/73-62,食今早藥,上網寫下今早事,辦埋個麻麻大事又10點多.
今早事上網,上輪網11點多,都諗住關機看電視,諗起日日寫啲垃圾,睇既唔厭,我都有點羞,都一把年紀,不如寫下我的回憶,寫下亦無壞吖?一寫又12點鐘,羋月傳.
看完又1點鐘,今日跑馬,又踱吓馬仔,點多鐘老婆返,馬跑了兩場,但係依然唔識賭,去到第四場買條位置Q1搭4,10蚊,結果跑第四第五輸埋,再望吓下便幾場,都係唔識賭多?老婆又話要過大圍,今日要買廁紙同洗衣液喎,咁就為有前去,見廁紙大大卷洗衣液重揼揼,老婆話帶車仔喎,咁又係?什少出動車仔,拉住部車仔,老婆問搭車定行路呀?唉!都係差不多,行啦.
一路行一路大堕後我,上氣唔接下氣,唉!唔行真係唔知自己病?好辛苦下才行到大圍,老婆話食大乜樂喎?大概積分卦?老婆熱狗餐25我24炒麵餐,吃過坐夠走人.
行入超多人魚檔街市,頭檔見到大大條花蒼,10蚊份,都無須多行,10蚊買份走人,屋企還有點菜,係咁易行吓個菜街市,便藥房46蚊買桶洗衣液同46蚊兩條廁紙走人.
回程還是行路,挨著城河學校邊行,行到觀景台又坐吓,坐不到一陣,水滾茶靚唔走唔得,返企樓下要公廁搞掂,老婆就先返歸.
 
回家5點13分,馬還有場未跑,又踱吓尾場,睇住大把時間下注,誰知姿整下鐘響開跑,結果跑第三同第五,係慳番.
馬就跑完,老婆就收衫,老婆大嗌一聲,話肚皮被黃蜂針喎?果然又紅又腫,都算黑仔,個女同佢搽點香薰,續後話無事喎?個仔返沖個涼就出街,
夜7點多啲鐘煮飯,料有椰菜1個,白豆同花蒼魚.
 
腐乳白豆角.

清炒椰菜,

 麵豉蒸花蒼魚,

8點07分開飯,4個人食1夜返留飯餸.

4 則留言:

  1. 咳之前應該有D徵兆, 例如喉嚨痕, 打乞痴, 果陣既菌係好勁, 一定要開始醫,呢排我中意飲鴻福堂感冒茶, $49, 早飲一支就止到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 前兩日開始就喉嚨痕,就知風寒,由於牙痛唔敢煲薑茶,昨日C就C,早薑幾片加黑糠煲,飲咗杯,夜又幾片薑黑糖煲碗湯圓食,今朝已經好9成.大概都無事.

      刪除