我的網誌清單

2016年10月3日 星期一

睡來還可,居要費屋租,游水800m,中心麥記兼買餸,晚飯莞茜魚片湯兩人食.

幾日來未好瞓過,昨晚11點多以經瞓,須未至一覺天,但總算瞓到今早9點鐘起床,洗個面牙痛未癒,鹽水潄口,跟手搞早餐,無胃口搽塊包鮮奶麥皮上住網食,寫下今早事,手機辦大事.
手機辦事其間,突然收到whatsapp,泳池王竟然來張自己護照相,有無攪錯呀?証件亂sand?至電過佢又無人接,嗱淋完事,諗住sand幾隻字過佢,問乜回事?佢就以經來電,話sand過比個女喎?唉!小心啲啦,好緊要架?辦完事又10點43分,今早事上網,醒起今日3號要交屋租,費事好似上次一樣,去咗旅行,無交租,10多天比房署追租,才知道?
交妥屋租上陣網又12點鐘,關機看電視羋月傳,看後1點多鐘去游水,過到泳池1點半鐘,更衣搞掂一切,上池稍熱身,1點40分下水,天氣轉涼有點涼浸浸,一條氣慢游,2點25分800m夠數上水走人.
更衣室辦妥一齊,至電個老婆,說今晚得我倆個食飯,本來煲雪梨蘋果湯,老婆話不如改日煲,牙痛未癒,不如皮蛋莞茜湯啦,好,咁就沙田中心食麥記兼買魚片啦.
同呀王吹陣水,原來去旅行?個女叫send護照資料過佢買機票喎,撳錯制send咗比我喎,又手機問題又同佢上咗一課.
離開泳池過中心麥記,去到老婆以經在等,同老婆還是一包一餐33蚊,傾夠坐夠走人,行輪卜佳過759,一至四88折,場面冷清清,鬼咩日日有折,有都6,7折才買啦?空手道離開行雞寶,買皮蛋4隻9.9蚊,蘋果1份20蚊走人,跟住沙田街市6蚊買條魚肉,同老婆兵分兩路,老婆乘車,我踩車回家.
返回單車場,老婆已買有莞茜兩扎4蚊,齊齊返歸.

回家6點鐘,老婆處理買來菜料,我就上網寫今日blog.
夜7點多啲鐘煮飯,8點鐘開飯,有隔夜鹹雞,灼淥小棠菜,皮蛋魚片莞茜湯,

同老婆兩個人食.

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 看來係火,應該唔夠瞓積聚火,要降火才掂.

      刪除
  2. 証件比錯人,資料外洩,要叫他小心。
    飲完降火湯,今天牙情況好点嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!啲老人家顧執,連相都唔影嗰隻,佢還算聽吓我講學吓,其他大份講吓都變仇人,我同佢講得閒舞吓部機,你唔玩吓點會熟吓,唔熟用到時就會出錯啦.
      個女叫佢send資料買機去旅行呀,我話人家囉咗去借大耳0隆就大鑊.
      唉!都係痛,相信係火,唔夠瞓積聚咗啲火卦?

      刪除