我的網誌清單

2016年10月4日 星期二

睡來差極,牙痛依然,周身骨痛,整日在家,樓下大乜樂,晩飯3人食.

昨日游水又係衰,無游幾日諗住游600m算,誰知貪心游足800m,結果周身骨痛,轉身呀,伸展呀,彎腰呀,連咳都忽然閃著痛,痛得有陰濕,要就住就住,一直到夜晚,11點零都諗住瞓,誰知呀偉上咗嚟,咁就傾多咗幾句,又成12點幾至瞓,可能太累轉吓身郁吓都痛,真攞命.
就係咁好夜才叫瞓著,瞓得唔稔又有夢,夢見舊情人,到5點多老婆返工又醒吓,就係咁似瞓非瞓到6點鐘醒,瞓不返為有耳筒待候,到8點多啲鐘起來,睡來好唔掂?
起來洗面牙,郁吓個身依然痛,牙依然痛,回想吓身痛牙痛,好可能係火?唉?又用李斯德林潄口,弄早餐食,鮮奶麥皮,食片麵包,簡直痛到0趙不到,為有用鮮奶浸軟食,吃後量血壓127/63-56,食過今早藥辦大事.
大事不炒又10點鐘,今日事上網,萬無目的胡亂上輪網11點鐘,實在太累關機恰番陣,12點鐘羋月傳,看後邊度都唔駛去,留響企繼續發藕豆.
1點多鐘個仔蒲頭,續放假喎?淥咗個麵食,我就食月餅,個仔發覺月餅發霉,真大鑊多到發霉,為有掉之,未霉為有放雪柜.
2點鐘老婆返,煲落煲雪梨蘋果湯,便上網佢遊戲..
 
3點多鐘問句老婆點呀,還出不出街呀,才說去,個仔聽見又話去,咁就齊齊大乜樂,三人食三餐,合共84蚊.
 
吃過坐夠個仔返歸,我同老婆四圍踱,行吓超市,踱去望吓棵大樹菠蘿樹,勁多果實卦滿樹,連樹上頂都有.

看過棵多果樹,又同老婆在最涼快樹下坐,老婆還是不停手機遊戲,坐兩坐轟炸出動,都係時候要掹.
回家5點多鐘,老婆又上網遊戲,我就看電視.
7點多半鐘我來煮飯,簡單啲煮個餸,開罐加汁豆,三隻雞蛋,大事不妙加隻蕃薯. 

蕃薯飯,

蘋果雪梨南北杏無花果豬展湯,

三蛋茄焗豆,





三個人食,兩人留湯.

8 則留言:

  1. 牙痛慘過大病,見你日日痛,連睡眠也不好。
    你個餐是甚麼麵,看不清。
    今日個湯好滋潤。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過暫時無嚴重到,相信都係火,希望個湯幫到啦,個餐又衰咗啦五香肉丁麵,有點辣就C啦,熱氣辣都忌囉,

      刪除
    2. 我在7月時右門牙食凍野會痺痛, 就去看牙醫說我右門牙內裂, 所以食凍食品會有此情況, 只可以盡量少食凍食品, 沒有什麼可以改善, 之後, 再預約另一位牙醫再看一次, 是9月份再看, 牙醫又說沒有牙裂, 完全沒有問題, 奇怪在右門牙食凍食品又沒有再痺痛了, 非常非常奇怪!
      但又不想再浪費金錢再看第3次牙醫, 唉!!!

      刪除
    3. 哈!醫生都係斷估,估錯唔奇,我耳嗚專科睇過,夠話血上不到耳,細胞壞C無得救,哈!我又無事,又兩年LU.
      牙醫收費好勁,睇唔起呀.

      刪除
  2. 會唔會試吓煲"白菜乾白豆豆腐鹹魚頭湯"?我記得煲過一次, 可能個魚頭太大,鹹到不得了! 哈!

    http://heartless.hkheartless.com/cooking036.htm

    回覆刪除
    回覆
    1. 鹹魚頭要買好貴,唔值囉,以前有鹹魚頭我都有煲,谷鬼氣用公魚干煲豆腐莞茜皮蛋至得.

      刪除
  3. 其實牙醫唔主張用有酒精成份的潄口水。我都煲在呢個湯,不過是素的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係求其試吓,依家用鹽水囉,個湯希望潤吓,降下火啦.

      刪除