我的網誌清單

2016年10月5日 星期三

睡來尚可,牙痛骨痛好啲,游水600m,單車打氣打傷手,樓下大乜樂,晚飯5人食.

昨晚諗住早點瞓,誰知撻極唔著,為有手機揾apps,揾到的英文版又唔識睇,揾極都係以前摌走啲舊app,為有重新再裝回,搞吓又成1點多鐘才瞓,湯水多夜所幾次,老婆起床又醒過吓,足知瞓到今早8點多啲鐘醒,耳筒賴床到9點多起來,個女剛啱返工,睡來尚可.
起來周身骨痛似乎好啲,洗面鹽水潄口,搞早餐鮮奶麥皮無麵包,為有月餅代替,牙痛似乎好啲,咀嚼還有點忍忍痛,食住早餐上住網,寫下今早事,餐後10點鐘量血壓131/63-56,食今早藥,手機辦大事.
辦妥又10點35分,今日事上網,胡亂上輪網又12點鐘,關機看電視,羋月傳,看完1點多鐘點呢?等老婆放工?唉!都係無謂懶,執嘢去游水.
執好游水嘢落到地下大堂,見街坊呀四叫住,說比啲大乜樂2蚊優惠券過我喎?咁有心又好,呀四以經不是當年呀四,當年時不時在大乜樂,幫街坊攞餐走來走去,做跑腿,所以私下按佢花名叫呀四,個名只係我同老婆兩人溝通,呀四以經不服當年,行動遲緩多隻腳拐拐吓,都什少活躍大乜樂LU,優惠券相信係佢先生啲免費報章剪下來.
拿過佢兩張優惠券,過到池1點29分,門口又楝咗個牌,今日水運會,主池停用,吹漲,無偈,為有照進場,更衣室搞掂一切,又要行舞雷公遠副池,太陽下行到去,稍熱身1點45分下水,目標600m,埋頭慢游,好彩泳客不多,耐性下2點25分夠數起水走人.
更衣室搞掂一切,至電老婆今日食埋隻雞,無須買餸,就樓下食下午茶算,收線後同呀王吹陣水走人.
回程踩到單車租賃處,見呔無乜氣,不如打打氣,正俯身右手拿槍來打氣,誰知單車企不穩跌下來,為有站起左手去擋,唉!大鑊玻璃手的我,即時皮開血流,為有急急打埋些少氣,推回部單車出外便,但血係咁流,皮就鍥起塊,立即紙巾來印,突然對面線有個年青人下車,問用不用噴霧膠布,我話留緊血,睇怕要止了才噴得?跟住有個女仔來,比火酒貼我清潔,見還在流血,索性貼住傷口,還好游水袋有條布,叫位小姐幫忙扎起,好多謝兩位年青人幫忙.
離開還叫我小心呀,離開返到單車場3點半鐘,至電個老婆大乜樂啦,老婆來到大驚小怪,給了優惠券過老婆,佢又話呀四又比了幾張喎?老婆買餐,我食糯米雞餐28蚊,老婆就熱狗餐25蚊,

同老婆食過坐夠行惠乜,星期三長者指定貨品有折,咁就買包麥片19.7蚊,方包9.6蚊同新高梨兩包15.9蚊,
 
離開惠乜還是最涼快樹蔭坐,老婆還是機不離手係咁篤,我上網昅吓其他嘢,坐到5點多鐘,夜就蚊子出動,係時候返歸,返歸前街市買點菜,買有紅蘿4.4蚊椰菜4.3蚊返歸.
回家6點鐘,上網寫今blog,老婆還是手機篤篤篤.
夜7點40分煮飯,料有南瓜,豆卜,椰菜,蕃薯,紅蘿蔔同冰鮮雞.

料切碎,雞劈開

 半小時後雞熟料稔.

 老婆開工,鹹雞一隻斬,

雜菜一碟,

 9點鐘開飯,5個人食1夜返留飯餸.
 

10 則留言:

  1. 現在見坐地鉄的年青人都不肯讓座,今天你碰到的二位算好心人了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啲年青單車友,有晒救傷裝備,見到流血一定幫嘅,哈!坐又點同?唔係傷嘛.
      我對手真係嚇C人,郁啲瘀晒,輕刮就皮開血流.

      刪除
    2. 金寶叔, 好好小心護理傷口, 唔好濕水, 會快D好返

      刪除
    3. 哈!都幾難,沖涼游水,不過都慣.

      刪除
  2. 我之前都見一個男人扶阿婆過馬路, 真係好好心. 香港要多D正能量.

    回覆刪除
  3. 想叫你小心D, 不過尼D突發情況又唔到人控制, 比如洗碗時忽然撞跌d野,自然反應用隻腳去承接, 想卸一吓力, 希望件野唔會跌爛, 通常就係咁賴野啦!
    我八卦想問, 有一幅相影你兩隻手, 咁幅相邊個拍架? :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都識講,盡量啦,你有無睇羋月傳,女主角都話自己個咀,都周時咬到條俐啦,張相飲完下午茶叫老婆影架.

      刪除
  4. 香港都很有溫情啊! 你的蒸雞,愈蒸愈多蔬菜喎。

    回覆刪除