我的網誌清單

2016年10月18日 星期二

睡來唔錯,整日下雨,煲劇一齊日,中午淥麵食,睇漏介襯手,晚5人食pizza餐.

昨晚11點多以經瞓,湯水多夜所幾次,瞓到今晨近7點鐘醒,瞓不返手機賴床,8點鐘千禧年代,教授講兩條友既支那事件,咁就聽吓如何嚴重,聽住起聽住洗面搞早餐食.
餐後量血壓131/74-56食今早藥,上網寫下今早事,跟住辦大事,食過救命藥木耳漿,胡亂上輪網又11點多鐘,關機看電視.
12點鐘J5羋月傳,看完意猶未盡,外便落著勁大雨,街出不得,為有繼續煲劇,要追不如電腦youtube追,唉!誰知開機又係唔得,亂撳一輪為有放棄.
 
還是手機煲,1點多鐘老婆返,見我部腦神咗又手機遊戲.
到兩點多淥麵食,

新抱蒲頭,原來兩公婆放假,麵後個仔瞓醒,於是叫個仔搞搞部腦,set番啱個鐘搞掂,綜合成因?大可能電磁無電?咁就明天試換過粒,看是否關事?
搞掂部電腦,又繼續煲劇,新抱同個仔出街,話今晚不如唔煮飯,叫pizza食喎,好,佢兩出門我就繼續煲劇,煲兩煲原來youtube係斷截禾蟲,有集無集,為有找其他網站,到找到個網站,睇兩睇又窒到low不出,嘥氣,為有用手機繼續煲.
一煲7點鐘,個仔同新抱買有pizza餐返,個女亦返到,好衰唔衰發現廚房地下一大壇水,其實住咁耐,一早已經知道,當大雨吹正這便風,外墻就滲水入,謂証明一吓大家睇,於是用電筒去照吓,唉!誰知伸手入去拿開些物件,就被個鋼池介到隻手,剛池好薄好利,玻璃手的我,當堂流血,好彩稍為撳住吓,一陣就止了,個女又來同我塗點香薰油,續後止了血,就話佢啲油得喎?唉?為免失佢手勢,你話係就係啦.

處理好隻手後,7點50分齊齊開餐.
 

8 則留言:

  1. 為免失佢手勢,你話係就係啦

    尼句好! 咁事實上係止左血嘛! 你否定佢, 就傷感情啦!
    不過! 金寶叔對玻璃手都幾嚇人! 撞親少少就充哂血!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,人老精鬼老靈,都係向個朋友學,朋友要同內地個老婆買藥,指明要喱個吉包隻藥,於是同朋友走運彌敦道,都話無,但係同樣正牌就有,結果有間藥房有,不過就要過兩天來取,咁即係冒牌貨,我就問點唔買正牌比個老婆,佢話免得麻煩,問長問短喎.
      係呀,碰碰就瘀,刮刮就流血.

      刪除
  2. 唔使辛苦煮便有得食。
    隻手能止血是否真和香薰油有関。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,又唔食得多,習慣咗下午茶,真係飽飽哋,今次似乎無關,唔知呀,可能係得卦?

      刪除
  3. 部腦要換電啦!其實pizza你整都得啦~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,粒電磁5年LU,哈!我邊有咁本事呀?

      刪除