我的網誌清單

2015年1月10日 星期六

馬會130週年賽馬日,兩公婆單車取紀念筆,禾輋食麵,呀信屋買米買蜜糖,晚煲粥炒麵兩人食.

馬會130週年我又有份,重係四張免費入場,入場送限量紀念筆送一支,於是說服老婆單車踩轉去攞筆,老婆跌過兩次怕怕,見有筆派,勉為其難話至此一次喎.
於是早點12點鐘出門,慢踩去馬場,沿途要瞻前顧後,昅住老婆有沒PK.
結果12點45分安全到達馬場,可能太早關係,入場人不太多.
 順利進場各獲筆一支.
 還有兩張票,事不而遲立即離場,行個大運再進場,去攞第二次筆,剛離開,見進場人仕,拿的是券,大劑,可能筆已派畢,改派換領券,都無偈?兩公婆行了個大運回來,真的獲換領券兩張,其餘兩張得來較幸運,換領券要等到四月中,去投注站才有得換.
 
行了兩轉真係索氣,行上看台高高有遮蔭處休息.
  
看完第二場賽馬,唞順條氣,同老婆返回地下繽紛
天地上網賭馬.
 

 來到坐定定諗咗場,哈!手機還未登入,以聽見鐘聲響,第三場已開跑,還好可以慳番,在家電腦面前都唔識買,何況手機螢幕細細,資料又少咗,更加唔識賭,不賭也罷.
離開前行行,感受一吓強國啲豪勢,排晒隊買紀念品,又拍吓啲花絮.
扮騎師拍個照.
 拉吓頭馬,威水吓.
 我也過引吓.
 離開馬場2點半鐘,同老婆踩去禾輋醫肚.
3點鐘到禾輋,同老婆選擇食麵,兩位52蚊.
 麵後例行公事行商場,禾輋商場阿信屋又有折,行咗個圈都無嘢啱買,便單車過瀝源.
過到瀝源先行沙田街市,見有白蜆好大份,有兩分,於是問聲幾銀份,佢話35比晒你,比晒我?莫非兩份?再問?原來真的,成交兩大份走人,公証磅磅吓,嘩!5斤重.
 真大劑,抽住行去佳寶同呀信屋.
 買後單車一大藍返歸.
 回家都6點鐘,呀信屋買咗109.3蚊,米就屋企還有,但有人話硬似生米喎?襯有折又買包另牌子試吓,5公斤9折,折實40.4蚊,蜜糖7折折實29.4蚊.
其他沙田街市白蜆35蚊,芽菜2蚊,佳寶脆薯乾8.3蚊,腸仔兩包10蚊,自己街市韮菜2蚊,麵餅兩個8蚊.

白蜆烚半,無沙隻隻開口,極鮮味.
 蜆湯及半蜆肉煲粥
 
芽菜韮菜蜆肉炒麵.
 兩個人食,今劑飽飽,白蜆食半17.5蚊+芽菜2蚊+韮菜2蚊+麵餅8蚊,盛惠29.5沅
有錢蠔仔粥,無錢就蜆仔粥.
白蜆另半處理好放雪柜.慢慢食.
 

11 則留言:

  1. 兩個人食兩個麵餅定必好飽啦!脆薯乾好吃嗎?有D怕有色素防腐劑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個又唔夠兩個多過頭,哈!薯乾無深究呀,都係得閒睇電視揾啲嘢咬吓咋.見佢色澤有黃有紅有白,色素我諗無卦?糖味精應該有?

      刪除
  2. 回覆
    1. 人影我影啫,全是強國人世界,買紀念品排大隊,我哋啲攞完筆就走得.

      刪除
  3. 我都有飛,仲係有12張免費入場飛!
    朋友說:我車妳入馬場妳幫我攞2支啦....就這樣我行了十轉,腳仔都軟晒!
    掛住行,第一場馬入閘了,買唔都呀....收少$250....唉!
    仲有2張送左見用8達通入場阿叔.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 重12張一個人點行呀,咦!開跑前15分鐘,應該全部有筆喎,打後全是派換領券,豈不是你全部攞筆.
      賭馬你似乎好得啵,唔怕賭,唉!我就買咁多輸咁多,有機會彈兩隻過來我,等我收吓錢都好吖.

      刪除
    2. 呵呵...都睇運...冇贏硬的.
      好下次俾D貼屎你參考下,唔一定收錢嫁,參考下好啦.

      刪除
    3. 儍啦,邊有贏梗,重駛做既,參考吓囉,你比的當收窄範圍囉,有時我齍諗一個馬房,或一個騎師,雞仔注來買囉,好,等你彈兩隻過來玩吓.

      刪除
  4. 如果係空氣流通好D, 咁係醫院又係唔係冇咁塞.
    你屋企有令你鼻塞既致敏原, 買個好少少既空氣清新機. 食多D蜜糖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前喉嚨就係,空氣唔流通就咳到C,個鼻就未必,我成日相信係身體唔好才鼻水流啫.我現在凍凍都要開些少窗既,什麼敏感都係難搞?

      刪除