我的網誌清單

2015年1月7日 星期三

專科第三天,情況無改善,晚飯薰鴨胸,煮茄瓜,蒸豆腐,兩人食.

我唔知我唔明我無辦法?昨日傷風到癲,呻鼻呻足一日,晨早以經幾大兜廁紙,又鼻塞又耳嗚頭都暈,行街好似雲遊一樣,好在天氣回暖腳還行得吓.
今朝起來又乜事都無,呻過兩吓鼻涕,正常過乜,耳嗚專科第三日,耳鼻藥食咗兩天,一點好轉跡象都無?差過义燒.
今日精神稍好又搞吓嘢,跟網上煲下這個.
 
夜返街市收,有理無理,買件豆腐4.5蚊,茄子最靚買條3蚊返歸才諗?
摷摷雪柜有條煙薰鴨胸9蚊,有蝦米,有兜葱.
即食黑椒煙薰鴨胸
 豆辦醬煮茄子.
蝦米蒜蓉蒸豆腐
兩個人食,今餐唔計蝦米,盛惠16.5元
飯後繼續石榴

12 則留言:

  1. 唉!見你咁辛苦,又幫不到你,連專科也看了,药食了二天,還可怎樣做呢。
    木耳漿我在youtube也有看過,但不記得怎整LU.
    紅石榴對心臟有益,見超市有買12元個美國貨,但食來輪盡,你有辨法快速將果粒拆出嗎?我上網看的辦法是放在一盤水中,用手一甩果粒很快退出,但感覺浸在水中冲淡了味道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔得再睇多兩囉,三次唔好極限卦,可能細胞已C,網上大把得教.
      石榴越賣越平,係呀,好麻煩要續粒去每,喱隻好在甩得乾淨,一點無黐皮.

      刪除
  2. 看了專科情況仍未改善,真的很無奈.不過千萬不要灰心💪

    回覆刪除
  3. 咁多鼻涕,可能是發炎的排泄物,唔好怕。唔好大力呻呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知?鼻水好清,失控,都好多年,有事以經有事.

      刪除
  4. 年紀大了健康就是我們的財富!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無求什麼,有乜好過健康.

      刪除
    2. 無求什麼 無尋什麼 突破天地
      但求夜深 奔波以後 能望見你
      你可否知道麼 平凡亦可 平淡亦可
      自有天地 但求日出 清早到後
      能望見你 那已經很好過....................

      刪除
    3. 咁醒,知到我意思,好嘢.

      刪除
  5. 明日天氣又轉冷, 小心.

    回覆刪除