我的網誌清單

2015年1月6日 星期二

鼻又C耳又C,極度辛苦,大家樂下午茶,行商場買皮帶,鐵鍋飯兩人食.

今日好差耳嗚更嚴重,嗡到頭都爆,鼻又死,又鼻水又塞,瞓到6點多,鼻塞鼻水無辦法再瞓,為有起來不停哋呻,呻了幾大兜廁紙,唉!又似唔夠瞓,好辛苦,早餐後mytv追兩集他來自星星,便梳化挨著看電視,睇吓瞓吓又一個上午.
 兩點多鐘同老婆搭程車過市中心,人仔定期到咗好多日,都未去搞,於是銀行問吓利息,原來今非昔比,無以前2,3厘支歌仔唱,半年得0.8厘喎,無得諗走人,由於儲分關係,同老婆食大家樂,每人食過下午茶餐.
餐後行商場,須要關係要買條皮帶,結果又瀝源行到禾輋,睇襯都130元以上,太貴了,足知回程瀝源一間舊式賣校服鋪,買咗條,真係踏破鐵鞋無覓處,買來啱心水,買後行呀信屋買有鮮奶兩盒20元,藥房洗頭水42元.
 
皮帶一條
 雞寶買脆薯塊7.6元,雞扒一件7元,四季豆包7蚊.
原定明天應兄弟踏單車入粉嶺,見今日咁狀態,死梗都得嘞,都係至電取消,回到樓下街市,7蚊買包四季豆返歸.
夜不用煮飯,有昨晚黃蟮骨飯,餸料有雞批菇半隻1.5蚊,四季豆0.5蚊,雞扒7蚊同雞蛋隻1蚊.
鐵兜烤飯一碗
兩個人食,今餐唔盛惠約10蚊
 飯後果石榴,超甜多汁,甜到假一樣?若是祖國貨,肯定又話做手腳都似?

6 則留言:

  1. 130 蚊有條真皮皮帶都好抵。係呀,況態唔好不要踏單車入粉嶺,無謂令屋企人擔心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對我來講就貴,我階層牛記笠記,西褲無乜機會著,亦無西褲,可能用一次咁多.
      粉嶺好遠,沙田去馬鞍山只不過7公里,粉嶺要三倍咁多,又來回呢,已我今時今日體能狀態,都係無謂試.

      刪除
  2. 你去边間做定期,建行十萬人仔有3厘幾,但少過十萬便無此利率,南洋息囗比建行低D, 都有3厘,但本金不用十萬人仔,少D都得,中銀就低,我都無再在此做定期,因為利率比前二者低,吾知你在那間做定期。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次做半年定期有2.9%年息,今次問無LU,只係跟銀行通常嗰表做喎,人仔放寬對換又減息,無嗰支歌唱LU,哈!你唔做現在更低.

      http://www.bankcomm.com.hk/tw/financialinfo/info0702.html

      刪除
  3. 睇左咁多醫生都未攪掂,不如試下六味地黃丸有冇效啦,北京同仁堂出品的唔錯,我之前一吹風就標眼水,食左兩個星期就見效。不過你鼻水問題要先醫妥先,一樣樣來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!無得玩,耳嗚不特止,個鼻都玩C我,好似梅花間竹,日好日壞,壞起來鼻失控,鼻稀涕呻幾兜廁紙都唔掂,今日又好過鬼,呻幾嘢就無囉.
      耳嗚都打定輸數,可能退化耳細胞壞C.
      個鼻都好幾年LU,睇誰都話敏感,睇吓個天點玩囉.

      刪除