我的網誌清單

2015年1月13日 星期二

難搞的鼻子,禾輋食麵,晚飯滯一滯.

入冬以來個鼻未好過.買廁紙都買到窮,朝朝呻鼻幾大兜廁紙,最近鼻水兼鼻塞,晚晚半夜鼻水壓鼻痛醒,呻餐懵又要坐起來瞓,昨晚如常4點幾鼻水壓醒,呻不停又鼻塞,用熱敷過又唔得,為有出動最後殺手鐧,食粒收鼻水藥,坐響床挨著瞓,瞓至今早9點鐘.
谷鬼氣摷摷有乜舊藥啱駛,以下大部份以前醫生比的鼻敏感藥.
唉!由右邊數起,最近工聯會睇的耳鼻喉科比的鼻敏感藥,食咗10天依然無效,跟住就圓洲角街症比的白色,藍盒自己買的,再跟住噴鼻的同淺黃色的,是心臟科覆診醫生比的,到最後深黃色的收鼻水藥,係早期心臟覆診醫生比的,收鼻水藥好有效,不過收到人都乾,唇乾舌硬,小不免最後關頭才食粒.
 今早又試吓喱隻,又噴又食,看有否出現奇蹟.
Chlorpheniramine
【作用與用途】
為抗組胺葯,主要作用與苯海拉明相同,但一般鎮靜作用較弱,副作用較苯海拉明小。主要用於各種過敏性疾病,如蟲咬、葯物過敏等。還可以與其它中、西葯結合,治療感冒等。
【用法】
每片4mg,每天3次,每次1片。
【副作用】
不良反應與苯海拉明相似,但較其弱。撲爾敏可誘發癲癇,故有癲癇病史的患者禁用。用葯期間不宜駕駛車輛或進行高度集中精力的工作。

另隻噴劑,英文我唔識?
http://allergies.emedtv.com/rhinocort-aqua/rhinocort-aqua-32-mcg-nasal-spray.html
 
上輪網看過星星,成三點鐘同老婆外出走走,剛好有車過禾輋,商場選擇食麵,我魚片河,老婆牛雜米線,老婆碗大到無人有,個碗滿晒,兩位50元,麵後wifi,撳夠廿分鐘走人.

 餐後例行公事,行商場,一路行去瀝源,街市睇吓啲獨蒜價錢,由於個又買兩包回來,咁就順帶看吓個女又無買貴?度度10蚊包,散的賣24蚊斤,又無買貴啵,有啲還寫埋宣傳字句,黑金剛怎樣有益,你話亙聯網幾咁威力,行輪街市搭車返歸.
買來的有香蕉7.4蚊,蕃茄薯仔9蚊,青瓜一條2.7蚊.
 今晚餐料有老婆煮理食剩糯米飯,洋葱,蕃茄,著仔,青瓜,四季豆同條葱.
 
蕃茄洋葱薯仔湯.

煎糯米卷

 兩個人食,今餐繼續滯一滯.

14 則留言:

  1. 鼻敏感試下食純蜜糖, 要買靚果隻

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!眼耳口鼻都齊,咁多年心得,感覺空氣最緊要,喉咳一上車就咳到雞非人走,感覺鼻都係開窗真係少咗鼻水,最近呀信屋買咗樽,歐洲嘢都唔知靚定唔靚,我都係用來溝嘢飲啫.

      刪除
    2. 澳洲有隻Manuka, 我之前個鼻都係敏感, 食食下好左

      刪除
  2. 糯米飯多吃會滯!多吃一些水果平衡下

    回覆刪除
    回覆
    1. 食大家樂一隻糯米雞都頂晒籠,重有餐食,都怕怕.

      刪除
  3. 有隻藥叫NeoZep,是看政府医生也會给的藥,是治感冒收鼻水很好的藥,收鼻水萬試萬靈,幾蚊包,一包有四粒,你試試。
    你幾時去做聽力測試,但現在耳仍長鳴嗎?上次去工联會算是真正的原因嗎?看到你一枱都藥,真頭痕。
    蜜糖我買寳生園的,香港出品,去過他的蜂場,纯不纯正就吾知啦。
    不要吃太多太滯的食物,難消化。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次醫生比都係鼻敏感藥,鼻敏感好多因數,主要身體弱易感染,空氣都好大問題.
      聽力測試星期五,無變依然嗚,睇吓測試有結果,又預約睇多次囉.
      蜜糖真係好難講,大陸嘢就信唔過囉,無呀,今日碗粉都食到飽,太晏食呀.

      刪除
  4. 食藥要小心呀,跟醫生指示食啦, 慢慢會好起來的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀,工聯會專科比嗰啲食咗10日都唔得,昨日摷番舊藥反而得,希望繼續無事.

      刪除
  5. 金寶湯今晚開facebook訊息呀!

    回覆刪除
  6. 鼻開始敏感果陣有冇髹過油, 換過傢私...? 你出街D敏感有冇好D? 留意下D衫褲有冇致敏原.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不紐唔信我係鼻敏感,我認為係身子弱而傷風鼻塞,睇襯醫生都話我鼻敏感,到現在我才覺我鼻敏感,開隻窗就好啲囉,又同身子有關係,體差控制不到鼻水流出囉,昨日摷番舊藥食,今日好咗好多,差不多原全無事.
      以前咳就好明確,天冷唔開窗咳到叫救命,一出街就無咳,到上巴士或小巴,又開始咳,萬試萬靈.

      刪除
  7. Rhinocort 噴劑
    http://www.drugnet.com.hk/health/015-12.htm
    外來過敏原(如:花粉、灰塵)→刺激鼻黏膜的「肥厚細胞」產生「組織胺」
    →打噴嚏、流鼻水、鼻塞(鼻黏膜充血)。
    鼻噴劑大都用於治療鼻過敏引起的「鼻塞」。對於打噴嚏、流鼻水,效果和口服「抗組織胺」藥相當或稍弱。

    § 鼻噴劑分三大類:
    (一)類固醇
    Pulmicort(Rhinocort,學名Budesonide):類似藥,主治、副作用與Beclomet相同。
    (劑量)水劑:每鼻孔兩下、每天一次或每鼻孔一下,每天兩次。

    Beclomet(Becotide,Beconase, 學名Beclomethasone):
    (機制)抑制組織胺、抑制鼻黏膜發炎反應。
    (劑量)氣劑:每鼻孔兩下、每天兩次;水劑:每鼻孔兩下、每天一次或每鼻孔一下,每天兩次。
    (主治)鼻塞、小型鼻息肉。要連續噴一週以上才見療效,勿間斷噴。
    ˉ用嘴吸入亦可預防氣喘。
    (副作用)請勿過量使用(如:每天噴4-5次),否則會有鼻痂、鼻黏膜損傷、流鼻血(以上「氣劑」較常見)、腎上腺功能低下等副作用。

    中輸慢...有類固醇㗎,請小心劑量!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝資訊,原來又係有類固醇,類固醇真係百搭,我喉嚨早晚都要吸,無得停,停又咳番,類固醇要長期服用才有效,真係食藥當飯.

      刪除