我的網誌清單

2015年1月25日 星期日

整日在家賭馬仔,下午茶大X樂,晚飯老火湯三人食.

今日邊度都無去,整日在家賭馬仔,中既唔買,買啲輸既,2點多同老婆樓下大X樂食個下午茶.
茶後就地街市買餸,買西洋菜一把6.8蚊,豬展26蚊,北芪黨參60蚊.
回家老婆就煲落豬展陳腎羅漢果西洋菜老火湯,我就繼續睇跑馬,結果貢獻40元
 夜我來煮個餸,有豬扒洋葱.
 
洋葱豬扒.
密棗陳腎羅漢果西菜煲豬展.

 三個人食.

6 則留言:

  1. 你都是無賭運,買少少玩吓算啦。
    猪扒個汁点整,湯我識煲,煲湯容易,所有材料一起落水便攪掂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀,今次買的有近傍,不過係揀啲輸來買.
      都係茄汁糖同白醋打獻,甜酸汁,個湯好飲.

      刪除
  2. 我買左廿蚊就瞓,中左招,感冒菌好惡!
    我早上返工日日都帶口罩迫車都逃不過......
    大家要小心一冷一熱天氣....

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁唔小心,好多人病,診所好生意,保重呀.

      刪除