我的網誌清單

2015年1月20日 星期二

一磅差不多,安裝新花灑,難寄厚望,老婆主老婆煮.

病咗幾日,瞓足幾日,週身骨痛,今日稍好,上磅一磅,結果一樣,140無輕過.
做番啲嘢,星期五買來的新花曬,半條人命下,為有今日裝,
 
中又唔得,針又唔得,西都係唔得,最後連專都係唔得,乜偈都無?為有望打卦?例行公事摷摷,揾條咁方又試吓.

外感耳鳴茶
材料:辛夷花、菊花、牛子、薄荷各2両
做法:所有材料用布袋或茶袋包裹,然後加熱水焗即可,可加黃糖調味,飲用前先嗅再飲。
功效:通竅利咽,清肝明目,適合感冒未清所致之耳鳴患者,每日服一至兩杯。

原來各二両好大包,為有減半各一両,全部捏碎,當茶沖來飲.
老婆主老婆煮,老婆買有早餐方包4片,4.5蚊,節瓜兩隻6.3蚊,鯇魚12蚊,瘦肉10蚊.
 菜芯5.5蚊烚,瘦肉節瓜鹹蛋1蚊滾,梅菜鯇魚蒸.
兩個人食, 口淡淡無胃口,塗湯爬兩粒算,真係食藥多過食飯.
飯後試新花灑,好掂,三速唔錯,熱水快到,事後水尾快收,免滴水而煩.

16 則留言:

  1. 早晨,金寶叔,希望你健康會有進步正所謂世事無絕對明天會更好放心啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 耳嗚乜到試過,都無辦法,見步行步啦,

      刪除
  2. 早晨金寶叔,記緊時刻著夠衫呀

    回覆刪除
  3. 磅數保持得好好, 花洒頭有裝得好妥當, 久病成醫自己配制耳鳴茶,.
    你老婆今次配搭得幾好, 份量不太多, 今次無預算錯啦
    我也病到無心機.

    回覆刪除
    回覆
    1. 還以為瘦咗,無錯,病得多研究得多,唉!我都無心機去煮,由佢來囉,係呀,唔精神乜都無興趣.

      刪除
  4. 天氣返常 注意身體 保重

    回覆刪除
  5. 上面條方幾寒喎…你係寒感定熱感呀!…你之前寫鼻水清浠,手腳冰冷…似寒性感冒多D喎…加片薑啦…避免雪上加霜!!!!

    也可參照下面條方
    北茋3錢,辛夷花2錢,葱白3條,生薑2片,紅 棗5粒,5碗水煮成2碗供服,葱白後下

    http://www.healthy-food.hk/?p=4069&cpage=4#comments
    鼻敏感、鼻炎是令人煩擾的問 題,雖然不是大毛病,但經常反覆出 現鼻癢、噴嚏、流清涕、鼻塞等症 狀,頗影響日常生活. 辛夷花是治鼻敏感常用藥 ,它是 木蘭科植物玉蘭花的花蕾,能散 風,通鼻竅,所含的揮發油,能收縮鼻 黏膜血管作用...
    芳姐 said, 八月 25, 2013 @ 2:37 下午
    明仔: 北茋辛夷花茶對鼻敏感人士很有益,一天 分服2碗.單用辛夷花6朵焗茶飲都有用, 焗茶前最好將辛夷花剪開或拍扁,容易出 味.焗10分鐘可飲.

    中輸慢…還有使用噴劑嗎?此類固醇藥物真的須依醫生處方劑量呀…官方G料每天最多2次

    回覆刪除
    回覆
    1. 真不好意思,你留咗4次言,都被Blogspot掟落垃圾筒,好彩我睇吓剔回出來.
      係呀,飲咗日都唔對路,好寒好削感,今早沖咗一次都係咪搞,好多謝你提點,我真寒底到極,越老越殘.
      好多謝你為我摷咁多料,感激,西藥同噴劑到穩定我都唔食,醫生講類固醇要長期才有效,但喱幾日確係佢才止得,鼻水,涕都好9%.
      有點唔明?為何叫我中輸慢?你又係邊位,可否日後留言,匿名後加名字,以便式別.

      刪除
    2. 「中輸慢」米係禾個朱嘜…署名后又多事又打多兩句!

      刪除
    3. 哈!都唔明?乜都好啦?都係多謝句.

      刪除