我的網誌清單

2015年1月12日 星期一

豈有此理比少藥,朋友怪辟難聊天,娛樂城三人百六幾,晚飯老婆煮理,奇異飯三個人食.

前日失眠未瞓過,昨晚晨早11點以經瞓,半夜又大劑,鼻以經塞,要吖著口瞓,吹到唇乾脷硬,李麗微吖.鼻水積壓痛醒,連吞口水都痛,呻餐懵為有坐響度瞓,咁上下才回服正常瞓,瞓到今早9點半鐘,尚算補番條數.
起來如常洗面早餐,到食藥,我都覺奇怪?點解耳嗚藥咁少?得嗰21粒,還剩三粒,每日三次每次一粒,得一個星期藥,而鼻敏感藥,每日一粒14粒,兩星期藥,唔通醫生安排係咁?已經食咗一星期,一點進展都無,諗住食晒算擺啦.
好奇睇吓藥袋標籤,他媽的42粒,比得我21粒,咁啱星期一專科開診,於是嗱淋至電過去,李麗微吖,佢反問我點解現在才發覺,我話我點Q知呀,你比我就照食,鬼知你得一星期,若果我唔睇標薟寫住42粒,我都懵然不知,佢還話我勞氣,跟住叫我等陣,後來第二位姑娘同我講,話不好意思,可能比藥時以為一星期,叫我帶埋單同藥來補番,喱位姑娘就好聲氣,頻頻說不好意思.
上輪網10點多諗住出門去攞藥,不如至電位九龍灣朋友,見佢久不久來電叫敍吓,朋友好怪辟,與眾不同,好難傾多幾句,又唔用手機,乜都唔啱佢,成日講埋啲負面說話,平時傾偈,我話睇醫生,佢話醫生都好睇,我話有朋友癱瘓,佢係咁架啦,講旅行,佢又話旅行都好去,係賭吓馬仔.
於是至電過佢家,一接電話,半條人命一樣,問佢乜事,佢話嘔到黃胆水出,頭暈暈想跌,我話睇醫生或睇急診囉,喱種人無救,話由得佢,死就罷就,你要咁我都無偈,我話死整污糟間屋呀,死響醫院過,病到咁改日至揾你啦.
打完個電話出門去攞藥,落到街嘩!又凍又雨,都幾大吓,無帶遮急腳行去總站,站頭有老有小孩,好大風吓,見個司機來到上車,大概未夠鐘開車,李麗微吖,響司機位坐著唔開門,大佬你來上車都寒風細雨啦,只不過開度門讓我們上車,剩客講句唔該,你都開心吓,無人性一啲感受都無,係咁讓我們在外風吹雨打,真係唔要得,吹咗成10分鐘才開門,上夠人即開車.
半小時車到觀塘診所,對對資料順利取藥.
攞完藥老婆來電叫返回瀝源下午茶,好,諗住過對面馬路搭車,諗吓89以前牛頭角總站開?於是返轉頭搭89回瀝源.
 回到瀝源兩點鐘多啲,老婆同個女已經開了位在等,個女好聽唔聽網上話獨蒜做黑蒜好有益,連癌症都話得,最弊響全沙田最貴個街市買呢?兩包蒜頭20元,係幾靚幾大粒,都買咗無偈,唔買慣餸的人真係不知價錢,就手就不計價錢.
餐茶個女找數160多,唉!叫得太多又胡椒豬肚,韮菜脆角未入鏡,大少成8碟嘢,有乜辦法.
 
獨蒜為成一蚊粒,個爛鬼竹茜4蚊張,買咗3張12蚊,啲錢好似灣仔解款車執一樣.
 http://orientaldaily.on.cc/cnt/lifestyle/20110925/00296_003.html
離開娛樂城行商場,真係好怕同啲女人行街,扯大纜一樣,拖極都唔郁,老婆話今晚煮糯米飯,咁就你話事,回到自己街市,近排街市新開檔小食檔,女人既嘢,胃食又整10蚊三樣,兩蛋仔一格仔.
 
回家都5點半鐘,老婆主理買有生菜5蚊,糯米8蚊,洋葱6.9蚊,莞茜2蚊,甘菇8.9蚊,花生5蚊.
 老婆主理,料有生菜,莞茜,葱碎,冬菇,四季豆,花生,粟米同蝦米.
 
老婆煮理就大大鑊鑊,糯米生米飯,要翻蒸才食得,8蚊糯煮晒,有排捱.
 
三個人有食.
奇異飯後,繼續奇異果.

8 則留言:

  1. 藥都可以咁大懵比少咗。
    我早前也有朋友嘔到黃膽水都出,最終原來膽有事,割了膽,留医7天。
    黑蒜也聽說好有益,坊間傳言甚多,不過蒜能刹菌,沙士時我也吃了很多蒜及洋葱。
    10元有三樣雞蛋仔及夾餅,還吃得下,飲茶不是很飽嗎?
    你老婆的預算又失準了,煮得太多兼且生米,難為了你及個女。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實藥幾多日我哋係好少去睇,只睇每幾多次食幾多,飽肚同唔飽食,食晒就代表完,好在睇見幾多粒才知比少.
      喱個朋友好得意,好似成日等死,講乜乜都係反面,冇樣啱傾,我話我睇醫生,又話睇嚟無用,好難傾得埋.
      蒜頭不紐都話有益,殺菌,見個女買來做黑蒜,我又上網摷摷確係好嘢.
      老婆C蠢,又唔聽講,由得佢囉,話得多傷感情,白米煮得嗰一嘜仔,有想像力都知太多,重係糯米.

      刪除
  2. 解款車D錢執係犯法架!
    我都好怕對人生負面的人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以話啲好似執返嚟咁囉.
      我發覺我同階層朋友,無個傾得埋,所以我話自己無朋友,就係咁解.

      刪除
  3. 黑蒜-要大半個月先成的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,連賣蒜頭都有寫上說明有益作招來,有乜唔貴吖,好似早陣呀蘇羅漢果一樣,賣到斷市.

      刪除
  4. 金寶兄:煮糯米,要浸水半日,但煮飯時,又要少D水,我通常自己,用金寶雞湯,加少量水炒,一邊炒,一邊焗,再加雞蛋,冬菇,臘味,生抽較味,現時物價貴,真是要[應慳得慳].在近山林道名店,雞蛋仔,要18元一底,還要排隊購買,

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我哋邊識煮吖,真係唔簡單,你就乜都識,有經驗囉.
      係呀,越全統嘢越貴,好似花生糖,合桃酥,馬仔,大光酥之類,奇華嚇C你,我哋細時都唔吼,而家變貴價食物.

      刪除