我的網誌清單

2015年1月11日 星期日

老婆煮老婆煲粥老婆炒.

今日買料有烏冬兩包14.2蚊,特價奇異果5蚊,芽菜2蚊,韮王3蚊. 
今日個女買咗啲有機嘢,順序紅米37.1蚊,黑米37.1蚊,糙米35.2蚊,十縠米35.2蚊
今晚餐老婆煮.

材料有十縠米,白米,韮王,烏冬,芽菜,腸仔同白蜆肉.
 
腸仔韮王芽菜炒烏冬.
 蜆湯蜆肉十縠粥.

 三個人食.
飯後果奇異果

  

8 則留言:

  1. 幾款有機米也很好營養,但糙米要加白米同煮,糙米也要先浸,如果吾係很硬很難消化。
    烏冬炒得好靚,你老婆好少煮,今次都煮得吾错。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有型啫,好貴,飬就唔知,係呀,有晒說明架,烏冬算係咁啦,佢一時時,多數我煮,佢煮得差.

      刪除
  2. 炒烏冬色香味美!其實晚上不一定吃飯,吃其他粉麵有新意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!算係咁啦,本來炒豬腸粉,賣晒為有炒佢.

      刪除
  3. 食這些米慣唔慣? 我要先浸水,又要溝埋白米先食得落。

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次咋,都無所謂,不用我比錢,食乜嘛食乜囉.

      刪除
  4. 我鍾意食呢D粗米糧, 不過在奶奶家只能吃白飯...

    回覆刪除
    回覆
    1. 群體嘢好難搞,記然大會指定,嘛章就吓囉,我啲粗米糧重係有機添,哈!大會話事,和為貴煮乜食乜呀,好似我今餐糯米嘢,講多無謂.

      刪除