我的網誌清單

2015年10月10日 星期六

相當好瞓,手已痊癒.整朝上網看楚漢,跑馬唔識賭,大圍大乜樂,天氣涼,晚飯4人食.

昨晚12點鐘瞓,一覺今早8點鐘,睡來唔錯,稍賴起來,左手碗第三粒消炎藥下好咗好多,起來洗個面以經急不及待要開大,昨晚茜芹雪梨蘋果汁,果然皇恩大瀉,見去得咁清,來個上磅一磅,一磅無多無少140磅.
空肚番熱木耳漿食,吃後弄我早餐,煎隻蛋加條腸仔鮮奶麥皮食,吃後量血壓129/75-53,加藥後似乎好得多,食我基本藥,左手碗三粒消炎藥後,好咗好多,還有些少微痛,穩陣見都係食多粒.第四粒消炎藥.
 搞掂一切事務10點多啲鐘,昨日走雞集楚漢,係時要追番.一睇就兩集,連下星期一嗰集都睇埋.
已經12點鐘,攤唞陣一點鐘馬又跑,唔識賭下,一睇又5場,10蚊都無買又3點鐘囉,老婆放工,咁就大圍大家樂下午茶兼買餸.
過到大圍大家樂,老婆已經在等,4人枱隔鄰坐著兩個年青人,一個女一個男性打扮,男性打扮坐得衰過人,枱仔細細,佢張椅打斜來坐,整張枱佔了4/3,真係好想出聲叫佢坐好啲,但見長枱無人,兼夾冷氣風口,索性走為上著,長枱食得舒服.
在食其間,有兩個後生妹坐我隔鄰,大既自由行卦?二話不說拿出豆腐花,一個就碗仔翅同麵包,係咁食,哈!我又好有興趣?睇吓你們食完怎樣?哈!還好食完包妥拿走,尚算有點良心.
天氣涼短打的我,有點頂不住,看來要換季穿長的,同老婆食完個餐,都嗱淋離開行街市.
行轉街市買有紅莧菜4.5蚊,半隻南瓜4.5蚊,瘦肉11蚊走人.
回程行到大圍火車站,嘩!落起幾粒雨來,都係咪攪?叫老婆搭程火車,我就飛快踩車回歸.
 
回家以經5點半鐘,個仔已放工,而馬仔還有一場,還是齍睇無買.

 夜點煮飯料有,紅莧菜4.5蚊,瘦肉11蚊,荷豆2.5蚊,南瓜一舊仔1蚊,白飯魚一包食半5蚊,雞蛋三隻3蚊,牛肉少許.
新嘢靚鉆32靚刀48,係唔同.

 南瓜荷豆炒牛肉.
 白飯魚煎蛋
 
紅莧菜滾瘦肉.
 

 4個人食一夜返,留湯餸,今餐唔計牛肉大約27蚊
飯後吸吓隻手,4粒消炎藥,看來經已痊癒.

6 則留言:

  1. CYY 一 金寶叔買了新刀,小心鋒利!我這兩月好少放假,返十多天才放一天假!因我是日薪計,金寶叔小心身體!今日天氣已轉涼!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好利好好用,哈!賴得嘢多,真係要小心,
      咁勤力,揾食艱難,你都要小心身體.

      刪除
    2. 多謝金寶叔關心!返工要企全日冇得坐!揾食艱難!

      刪除
    3. 成日流流長,無得坐?點掂呀?揾過份工啦,賺咗唔夠醫藥費,最怕企傷對膝.

      刪除
    4. CYY- 多謝金寶叔關心!工展會有公司找我,每天企十一小時包2個飯盒,每餐2o分鐘,連返25天!要不停推銷!冇停口!我冇接!上年前年都落雨,日曬雨淋!連返23日都ok!今年冇體力返!

      刪除
    5. 辛苦錢,嗰啲工要搏一輪,揾到錢嘆一輪玩夠本,才去搏過,不是係咁捱,日日做不停,攞命.

      刪除