我的網誌清單

2015年10月20日 星期二

相當好瞓,整個上午上網,廢紙比婆婆,下午茶拮嘢,晚飯5人食.

昨晚12點半才瞓,一覺瞓到今早8點多,相當好瞓,洗面早餐搞掂一切又10點鐘,百無聊賴,想話做點嘢,諗兩諗都係懶郁,還是上網,一上又一個上午,12點看電視楚漢,看完焗埋幾隻包仔.
 恰陣眼瞓又3點鐘,老婆放工,還是約佢大圍食拮嘢兼買餸,出門前拿埋袋廢紙同頗多吓鋁罐,諗住比開個趌跛跛街坊,誰知入到聶,遇啱個又係專執廢紙既婆婆,婆婆眼甘甘望住我袋嘢,問我是否拿去賣?我話不是,見婆婆問到?唉!不如就比你,婆婆好高興猛咁講啲祝福說話,都好,分些給第二位,唉!實在太多執荒客.
過到大圍食拮野,兩公婆每人食飯餐40蚊,坐陣就開始買餸之旅.
行轉街市,買有雞蛋一排25蚊,什少見咁平?麵豉醬大大樽25蚊,彩椒8蚊,百合同玉竹40蚊,紅蘿蔔7蚊,胶筍5蚊,瘦肉15蚊,瓜子倉魚10蚊,洗衣液41蚊. 合共176元
 回家都6點鐘,老婆拿淋壓力煲煲落湯,湯料有淮山,蓮子,百合,玉竹,腰果,粟子,粟米,紅蘿蔔同瘦肉.
 
夜點我來煮飯,餐料有雞丁,彩椒同瓜子倉.
 彩椒炒雞丁
 麵豉蒸瓜子倉
 
香煎瓜子倉.
  
淮山,蓮子,百合,玉竹,腰果,粟子,粟米,紅蘿煲瘦肉.

五個人食一夜返留湯餸.

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 都食晒LU,25蚊30隻真係好平.
      快乜吖?企到腳頂唔蒲呀.

      刪除
  2. 究竟婆婆真的窮還是打發時間,多得一蚊得一蚊,最怕他們扭傷,得不償失。
    瓜子倉又蒸又煎。
    個湯好多材料,一定好甜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就唔知?呀婆好老,見襯佢都係開工執廢紙,出入又未見過佢有後生陪佢?見佢執,都執輸過人啦.
      好難煮有個唔食魚,若我同老婆,肯定全部蒸,又有個要留餸,蒸魚留好難食,所以又煎又蒸囉.湯,料以經好甜,加埋舊瘦肉重甜,好正.

      刪除