我的網誌清單

2015年10月27日 星期二

半夜有喊聲,睡來可以,沙田中心食麥記,晚飯三人食.

 昨晚如常12點鐘瞓,瞓至半夜3點多,聽到好大女人哭泣聲,越聽越唔對路,嗱淋起來看吓,看吓誰發開口夢,望吓個女又没回來瞓,望出街外有兩個人挨著欄河企響度,但喊聲又無咗,留意吓兩個人,好耐才出聲傾偈,聽落喊聲又唔似佢哋?而火車站內燈火通明,工人在維修,鐵鍊聲不絕,去個所環顧吓週圍?無異樣又瞓過.
一瞓今早9點鐘醒,諗番昨晚件事,好可能老婆發開口夢都似?起來洗個面搞早餐食,搞掂一切又10鐘.
上輪網12點鐘關機,看電視楚漢,睇輪電視,3點鐘老婆放工,過沙田中心食老麥,一包一餐46.8蚊,問句老婆昨晚有無發夢,但又話無?真不知昨晚哭聲那裡來? 
餐後商場買沐浴露,三支69蚊,卜佳麥方包9.9蚊.
沙田街市,菠蘿魚同蝦35蚊.
 
今晚餐料有粟米一罐,南瓜,栗子,蝦,雞蛋同菠蘿魚.

 豉油王蝦
 冬菜蒸菠蘿鱲
 
香煎菠蘿鱲
  
粟米南瓜栗子蛋花湯.
隔夜餸一碟,4個人食一夜返留湯餸.



6 則留言:

  1. 夜來哭聲仍不知那裡來。
    上回茄汁蝦,今次豉油王蝦,又轉口味。
    我也買了你的浴露,覺得不好用,冲極到滑LuLu, 好似洗不淨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔知?當時無留意我老婆,注意街外兩個人,可惜好耐才出聲,一聽肯定不是她們,但以經無咗喊聲,無得再去查,
      魚檔買兩份減5蚊,嘛執多份蝦囉,瞓覺蝦不是茄汁便是豉油或椒鹽,
      哈,我都無乜講究,老婆買乜用乜.以前用開番梘轉用沐浴露,又嘛覺沐浴滑LULU,沖極身又嘛滑潺潺.

      刪除
  2. 金寶叔,想分享下,1992/11/17我好記得是我搬家前一晚,我小時住屏山村屋的,那一晚我訓到十二點之間,我聽到我住村屋後面有一個女人同一個BB咸得好淒厲,好大聲!我好害怕,我自己一個人訓一個房間,問題是我家後面是沒有人住,是幾間爛屋子而且有一間之前火燒過就倒下似的,無理由有女人同BB咸聲,仲要好大聲的,我驚到用被蓋住個頭,不知不覺地又訓返,第二天我們一家人就搬家走了!今時今日我仲好記得!那時我才十一歲!二十多年了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時啲嘢不可思議,不過我從來無遇過,係試過嚇餐C,以前住山上石屋,地盤好多時收工好夜,成12點踱路番歸,路窄彎彎曲路,街燈極喑,途中有個女人穿件袍企響屋門口,嘩!都唔知繼唔繼續上好,等咗好耐,見佢原來係拖住隻狗,唉!原來在放狗,嚇c人.

      刪除