我的網誌清單

2015年10月11日 星期日

睡來麻麻,星期日百無,天口涼短變長,下午茶大乜樂,買餸又賴嘢,晚飯4人食,飯後修水箱.

天口涼咗,平時頭靠窗瞓,風大吹得唔過癮,昨晚改變方向,結果夜夜未能入睡,到撻著佢又多夢,瞓到7點多鐘醒,笠個耳筒賴到8點多才起來,睡來麻麻,洗個面食早餐,搞掂一切又10點鐘.
星期日麥動舞,萬無目的上網,摷吓舊相,制作吓相片video,咁就一個上午.
中午凍起來,為有翻衣倒籠揾衫著,摷輪衫由短打轉做穿長,又3點鐘老婆放工,問去邊處食嘢兼買餸喎?來來去去還是過大圍啦.
過大圍途中單車打打氣,大圍大乜樂遇華仔兩公婆,剛啱今早whatsapp過條video過佢,誰知佢話老爺手機下載不到?叫whatsapp過佢老婆喎,搞掂後各自同老婆下午茶.
 茶後就買餸,魚檔買完魚過對面菜檔買菜,正企響行人路同老婆相量買乜餸,突然隻腳被硬物一撞,哇!上下五寸痛到呀媽唔認得,原來條老嘢推部單車腳踏撞正我腳,痛到我掹,便一手推佢部單車,誰知推佢唔冧,谷鬼氣,兜巴星過佢後尾枕,實在痛發火,嗱淋拿起條褲看看,哇!流蚊飯,好在狠狠星咗佢一巴,唔係條氣難下.
止好血摺起褲腳來行,同老婆就住續買餸,買咗梨4個隻10蚊,可惜中招有個爛,得番大半個食,蕃茄5蚊,薯仔5蚊,四季豆兩包8蚊,豆豉4蚊,撻沙拼班仔10蚊,紅衫4條10蚊,合共52蚊

今晚餐料南瓜約1.5蚊,四季豆大半包約3蚊,班仔撻沙10蚊,紅衫10蚊,蕃茄5蚊,薯仔5蚊,蝦干一執
 

 蒸撻沙同班仔
 蝦干南瓜炒季豆
 4條紅衫滾蕃茄薯仔


 4個人食,今餐盛惠約40蚊
飯後沖涼順手睇吓個水箱,水箱來水過舊,制不住長期過滿漏,唉!無偈,為有盡盡人事,哈!咪理,又暫時頂得住吓.

8 則留言:

  1. 這幾天天涼了,我去了佛山也下雨,天氣很涼,你也要多穿衣服,小心身體。
    意外常有,很多盲毛,失驚無神比佢地撞襯,你隻腳現在還痛嗎?
    無巧不成話,我在中環也買了你隻錶,$35元,不過,改帶後比老公戴,太窄,拿去改闊加多一格表帶,居然要收10,搶錢世界。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日就暖番些,多謝關心,都諗到你會旅行.
      唉!當黑,未試過嬲到出手打人,真係痛到眼水出,我唔冚佢一嘢,條氣真難下,無痛囉,幾拾隻壞又買新,抵到爛,我都太緊,回來都加番格,好在老婆改完表帶,問佢攞番啲表帶尾咋,哈!35蚊隻表,加格收10蚊真係搶錢,下次問佢攞番,留起佢維修都有用.

      刪除
  2. CYY - 金寶叔,35元一隻錶防水耐用嗎?時間準嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對30蚊隻之嗎,以經最平,洗吓手OK啦,電子表一定準,都耐用架,我多數跌或者自己換電而整壞多,比人換要10蚊粒,我就成打都係10蚊貨仔,電,日本城都有賣,無要求,睇吓時間超抵用.

      刪除
  3. CYY-這一年跟了金寶叔學會精打細算,尤其做餸方面,得益良多!以前覺得返工辛苦,下下出去食!其實自己在家整個粉麵飯都好快好容易,以前懶洗碗!現在已習慣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!孤寒就真,都係一般咁買啫,出便食真係好貴,盡量啦,能夠嘛自煮囉.

      刪除
  4. 你咁衝動,郁手打人呀,小心有人拍片 post 上網呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係未試動手,實在太痛,唔出手條氣難下,好在冚佢一吓,唔係就後悔啦.
      當時都無諗過乜,好突然想打佢囉

      刪除