我的網誌清單

2015年10月3日 星期六

長洲唔成山頂遊,戇居居一日.

2015年10月2日

個仔同新抱齊放假,瞓到成10點至醒,今日老婆亦放假,新抱問我倆有無地方去,無就不如一齊去長洲行吓,我聽見愕晒然.嘩!差不多成11點鐘,去到重駛行?我話你哋去啦,老婆極力話去啦,個仔又話去啦,唉!是但啦.
成11點幾出門,我話唔湯唔水,不如食啲嘢先出發,咁就樓下大乜樂,4個人食兩個飯餐.
吃後成12點鐘至隧巴過香港,過到金鐘以經1點鐘,嘩!長洲點去呀?我話不如上太平山行吓重好,係就落車,於是乎齊下車.
 
挨住香港公園則而上,我講笶不如就行香港公園算啦,橫掂你哋又未來過.
上纜車站條路斜,行到索氣,上到來一望,嘩!打晒蛇餅,人多到乜,哈!你排到夠,不如坐巴士啦.
 
剛好香港公園入口對正,不如就香港公園而下去金鐘搭巴士啦.
 香港公園一定要入觀鳥園參觀吓,
 

入園冇耐,個新抱以經走到去園出口,原來好怕雀仔喎,哈!又會咁?
離開公園行到金鐘巴士站,等咗陣兩點鐘有巴士到.
巴士行皇后大道東,又途經我出生地石水渠藍屋.
 
半小時車程上到來老襯亭.
嘩!纜車客上同落都咁多人?
多年無來過,相信最古舊都係喱間餐廳囉?
坐喱駕纜車,永遠返不到歸.
以前來到,必繞山行一圈,實在太耐無來過,真係唔知掟,越行越遠,睇吓個牌,嘩!要行幾粒鐘?為有折返.
又來到另邊條徑,有個亭,真係一點印象都無,唔同晒LU?
 

觀景台坐輪望輪,又順行這條徑,唉!又係越行越遠,唔對路問吓啲工人,佢話再行都得,不過好遠架,你想行嗰條係盧吉道,哈!為有又返轉頭.
返回山頂廣場,以經3點半鐘,都肚餓,旅遊區食嘢必定貴,為有又揾老麥.
4個人都唔平134蚊,無特價嘢賣.
填飽個肚上天面觀景台望吓,
 
灰濛濛,無得好照,望輪影輪新抱話過對面老襯亭頂再望過.
好,係咁沿扶手電梯而上,都好多人吓,
上到來還差一層?李麗微吖?要收票,問吓價,嘩!掉.....48蚊位,哈!你睇埋都得,真係發達.
無得睇,為有順扶手電梯而下.
以經5點幾鐘,個天又黑晒想落雨,咁就走啦,行到車前站口,大概企位無人上,我話不上啦,應該還有位坐,個仔又話唔好,排隊有得坐,唉!若果單同老婆,上咗車走人LU.
咁就排隊,一等第三駕車才有份,三駕車都爆滿而下,咁夜還有咁多人上來?
 
當我們排到10多個人時,明明前便位係個大叔,何解則邊多兩個女仔?李麗微吖?打佔?我大聲用普通話講排隊,這裡係香港,兩條靚妹CC氣去排隊.
開車冇耐落雨,跟住塞車,司徒拔道塞到大道東,我話不如灣仔下搭隧巴,個仔又話唔好,紅隧塞喎?唉!以經近隧道口,巴士有專線,要塞都係一陣,唉!是但啦.
車到中環又塞過,足知7點10分來到總站,還好,好近天星碼頭.

遠距離拍張摩天輪,就渡輪過尖咀,天星真係好,長者全免,
最最好關閘個大叔,等埋我們,唔係就要下班LU.
過海便神仙,玉兔嫦娥齊來迎接,

 
拍張維景夜照,就結束今天一日遊.
尖東站火車返歸以經8點半鐘,為有又樂哥搞掂.

11 則留言:

  1. 金寶叔, 唔好怪我多口. 仔女叫你去街, 買野比你, 你都要應承呀, 如果拒絕得多, 佢地唔會再叫你架. 咁就大件事.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!嘥氣,好似今日咁,佢哋三個出街,本來我叫老婆同去,可能老婆放工累,才無同去,唉!我零願一個人在家煮食.

      刪除
    2. 海怪講呢樣野有名堂架,叫做失手勢。後生話乜,咪由得佢地發版囉。

      刪除
    3. 嘥氣,係費事失老婆手勢咋,拗頸多過食飯,一齊行揸頸就命,去得咁辛苦,何苦.
      好多時我都係叫老婆同佢哋去咋,我零願一個人在家煮食.
      哈!學你話齍,一個人鍾意點就點幾好.

      刪除
    4. 金寶叔, 好多老人家冇子孫理入老人院, 日望夜望係有個問候電話, 有人陪佢出街.

      刪除
    5. 我同阿娘講話一齊番大陸旅行, 佢又話貴又盛, 我話你唔去我自己去, 咁佢又話去喇.

      刪除
    6. 每個人每個家庭都唔同,一齊開心舒服,當然一齊啦,若果唔開心又何必呢.

      刪除
  2. 我今年都有上太平山,久久去一次,覺得很新鮮。 長洲就廿幾年未去過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好耐無去過,以前細路時,時不時都行路上去,現在乜都唔同LU.

      刪除