我的網誌清單

2015年9月6日 星期日

睡來可以,鼻敏啪藥,馬季開鑼獻20,晚飯4人食.

昨晚好不開心,粥麵都無食,食兩隻大蕉牙都無擦,12點鐘上床瞓,一覺今晨6點鐘又醒,鼻敏感又來揾我,噴嚏鼻水齊來,無辦法?為有起來啪粒鼻敏靈.
 
老婆在返工,笠個耳筒挨家挨著梳化,一於好少理,鼻敏靈果然止得吓,無咁辛苦下,啲友陸續出門返工,我都少理.
賴到8點鐘起來,樂得安靜,煮早餐食,昨晚齍兩隻蕉到肚,為有大大殼麥皮滾鮮奶,兩塊方包搽花生醬芝士烘底食,辦埋個大事又9點半鐘.
百無聊賴,胡亂上輪網,上吓恰吓眼睏又一個上午,12點鐘城市論壇,睇完罵戰一輪,馬季又開鑼睇跑馬,季初馬唔識賭.
10蚊都無落,又3點鐘老婆放工,邊度都唔想去,就樓下大乜樂下午茶,下午茶剛好遇見街坊陳太,陳太話遇見我真係好,話我早前介紹佢隻消炎藥,無得賣喎,話隻藥以經唔再出喎,好多謝佢通知,等我通知其他人不用去買.
茶後上惠乜行吓,行轉惠乜買有特價香蕉5.5蚊,特價餅兩盒,每盒蚊,街市買條茄瓜4蚊返歸.
返歸5點鐘,續睇賽馬,跑到尾場終於出手,貢獻20元馬完.
夜煮飯,諗住得我倆食,誰知啲陸續返,為臨時加米,餸料有鹹雞兩舊,茄瓜兩條.
 茄瓜鹹雞一鑊熟.
老婆制醃青瓜
 4個人食.
飯後果香蕉.

6 則留言:

  1. 金寶叔呻吓話唔理啫! 但過兩日又心軟照舊架啦! 做父母就係咁, 口硬心軟! 我始終覺得, 你兩個仔女以現今角度黎講, 其實好孝順架啦! 乜節物節都同你地慶祝, 個女又倍你睇醫生, 早前重一家去旅行添! 好幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!唔識講,總知小說話小參與,哈!唔通偷呃拐騙才不孝?唉!唔理得咁多.

      刪除
  2. 依家的城市論壇噪過旺角街頭!無心機睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫做直播望吓啫,政冶嘢講嚟都嘥氣.

      刪除
  3. 股票就有玩吓,馬仔無玩Lu.
    我其實常常拿住消炎藥張相去找,但從未找到,星期六去了荃灣,見很多藥房,又逐間試問下,都係果句,藥廠不同,成份一樣的就有,多謝你通知,顯徑無得買啦!
    今早早餐試了芝士,味道好好,看真牛油,原來有二層,二十粒,真係超抵

    回覆刪除
    回覆
    1. 藥應該好冷門,成份一樣照計效力一樣,無得賣算啦,
      哈!我都係芝士花生醬夾麵包食.

      刪除