我的網誌清單

2015年9月5日 星期六

重行金寶徑,意樂一頭汗,759滿袋走,街市買蠔仔,煲粥炒麵拗場交,不開心無食到.

12點鐘瞓,一覺天光6點鐘,睡來相當唔錯,起來有鼻水有噴嚏,不太嚴重都慣,洗過面早餐,餐後搞掂一切就上網.
一上又整個上午,上得耐累得要C,下午就在梳化,望著電視到聽著電視,到聽住到乜都唔知,一恰又3點鐘老婆放工,都好耐行條金寶徑,約定老婆禾輋等.
過到禾輋商場,外圍搭晒棚,大概外墻裝修卦?上到商場以經4點,老婆以在等,揾嘢食食意樂,行到去驟眼一睇,咦!裝修?原左右間大昌同酒樓圍著板,裝修定摺?不得而知?
走進意樂大鑊,無冷氣熱到呀媽唔認得,叫個餐蕃茄乜長通粉,好酸加埋杯熱奶茶27蚊,真係一頭汗.
老婆就芝士肉醬炒意粉餐30蚊,飲熱檸水,姍姍來遲,食完就走夾唔唞.
 食完就過隔鄰惠乜超市,冷氣迫人,又確冷得交關,榴槤10.9蚊磅,好吸引,肉手下挑咗個,臨付錢時還是放低,太細個唔夠食,不如唔食,放棄下離開惠乜,繼續行商場,想話麥記食杯雪糕duck吓,可惜老人家佔據.
離開禾輋沿天橋過瀝源,先759又買下一大堆嘢,鬼咩又789折,買後折實後63.2蚊.
 
跟住雞寶買份大蕉5蚊走人,行去沙田街市,買斤蠔仔24蚊走人,返回自己街市,以經6點40分,街市正在收,求其執個椰菜2.4蚊,麵餅得番個4蚊,還是買咗先返歸.
  
今晚餐料有雪柜料粟米,雞蛋,膠筍,椰菜,南瓜,烏冬,麵餅同蠔仔.
 

 
蠔仔粟米南瓜粥
 
炸生蠔
 炒烏冬
 炒麵
 五個人食一夜返,留粥留烏留炒麵.
 開飯,結果家庭通病,口角不和,嘈得不開心,沒心情沒食到.

今日上咗成朝網,學咗兩句至理名言,我會緊記.
當無數次令你感到無情無義, 無論對方係咩身份, 都可以將之在你生活中剔除 !無謂為啲唔值得既人浪費時間,要學識決斷.

16 則留言:

  1. 每人也有自己意見,大家多D包容,家人沒有隔夜仇,好快無事!而且金寶叔你好好!日日為家人煮一餐美味的晚餐!辛苦了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,小時聽晒話,稍為懂事就逆我話,到我老時我就白痴話.
      講多都無謂,老啦懂什麼?

      刪除
    2. 老人家食鹽比我們食米更多,只是大家見解不同!千萬不要把此事放❤️上

      刪除
    3. 哈!還有這支歌唱?咪儍啦.唔理佢囉.

      刪除
  2. CYY-金寶叔,相見好同住難,仔新抱搬回來不是好事,女女又未結婚!大家要好體諒才行!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都不是新抱事,未結婚幾拾年都係咁,代溝問題,細時聽你話,大啲逆你話,老時當我白痴話.總知少說話少參與.話之佢就OK,小時父子,老時呆子.

      刪除
  3. 意樂無泠氣重吾掉頭走,食嘢好熱嫁。
    一蠔又可分二味食,還炒二碟粉。
    我心中也常有座佑銘:
    家和萬事興,家衰囗不停,退一步海濶天空,只要家人不是犯下欠債,販毒之類,一,二句爭拗,試問那個家庭不會發生呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!入咗去,好醜食埋走嗎,點知咁難頂?蠔試吓炸啫,
      講就容易,學我C鬼家姐時常講,若要人似我誰非兩個我,人相處係好有難度,你成日旅行,都見好多人生百態,上網咁耐都見好多百態,佔中其間都見好多百態,乜叫做啱同唔啱,哈我都大開眼介.
      昨晚發生的,都係意見問題,意見總會有,人以經咁大,都無得你改變佢,好過啲就要少說話,少參與,都無事啦.
      有樣嘢要話你知,今日街坊話我知嗰消炎藥,已經無得賣,話個廠唔出喎,你不用去顯徑買囉.

      刪除
    2. 我港九的藥房也找過, 多數說成份相同, 只是國家不同, 星期六在荃灣買了, 我
      有放上facebook, 在荃灣買五毫子粒, 是最平及最好效力, 但我以前買的也是排裝, 20元一排, 十粒裝, 今次是粒裝, 你可上我的facebook看看是否成份一樣. 我不會去顯徑了, 多謝通知.

      刪除
  4. 以前你系yahoo都有講過d家事,大家包容下啦!黎緊中秋,一家人開開心心準備賞月啦!~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!少說話少參與,就好相處啲,細時佢唔懂事,老來輪到我唔懂事,知無.

      刪除
    2. 哈哈!咁就老來從子啦!中秋做節整唔整煲仔菜唧?~yman

      刪除
    3. 哈!嘥氣,少說話少參與,咁就無衰.

      刪除
  5. 網上世界是虛幻,現實世界都一樣呢,不要事事認真。

    回覆刪除
  6. 當無數次令你感到無情無義, 無論對方係咩身份, 都可以將之在你生活中剔除 !無謂為啲唔值得既人浪費時間,要學識決斷. << . < ..

    回覆刪除