我的網誌清單

2015年9月7日 星期一

睡來唔錯,鼻無事,老婆放假北上,整日在家恰眼瞓,私雞兩隻人仔百一,晚飯三人食.

昨晚12點鐘都瞓,一覺今晨6點鐘醒,睡來唔錯,賴床7點鐘起來,個鼻總算無事,老婆放假晨早以經醒,上陣網早餐,老婆今日有節目,約咗班舊同事北上按摩喎.
8點45分老婆出門,百無聊賴下,不是上網便是恰眼瞓,又12點鐘楚漢,看後番熱碗隔夜鹹雞飯食.
吃後還是挨住梳化,唔係瞓著便是看電視,整個人烏烏吓,3點鐘嗱淋出街,過大圍買餸,天陰陰想落雨,踩到半途電話響,原來老婆已經返港,在粉嶺途中喎,還說買了兩隻雞喎,記然抽住兩隻雞,不如你返歸,我獨自買餸得喇.
過到大圍,街市行個圈,真係唔知買乜好,不如買咗麵包先,拿著磅方包付錢,嗰個極度黑人憎女收銀,我比50過佢,佢粒聲唔出找番40,問佢係咪加價,佢才點頭,都好加咗價,以後都唔駛見你個衰樣.
 買完加價包,繼續回程買餸.買有啤梨5隻10蚊,菜芯一斤10蚊,花蒼魚仔10蚊,豆腐一件3.5蚊,走人,返回自行市買蕃茄+紅蘿蔔10蚊,合共53.5元
 回家老婆處理隻55人仔雞,醃好放電飯煲.
 兼煲落個湯,湯料有栗子?,紅菜頭一隻蚊, 蕃茄同紅蘿蔔10蚊,栗米一支2蚊.

 
夜點開飯有炸豆腐
 
老婆電飯煲隻雞
  
粟米紅菜頭紅蘿蔔煲栗子
  

  
連淥菜芯5個人食,兩人夜返留湯飯餸,吃飽才醒起還有碟魚忘記蒸.
  
飯後果啤梨,澳洲啤梨.

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈!嘥氣,人帶佢又帶,生肉當然唔得,都唔平為人仔55蚊隻,下咪制,

      刪除
  2. ''以後都唔駛見你個衰樣'', 我笑左! 金寶叔,你好小氣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喱個人真係好差囉.
      佢負責收銀找續,隔離個就麵包入袋,人家都不用口罩,獨係佢收銀都戴口罩,找錢要放落枱面,唔係就離天萬丈放落你隻手度,排隊前面個忙入袋,或客比錢慢,我是後便個,方包不用入袋,諗住不用找錢,遞錢過佢收就走得,佢特登詐睇唔見,話知你哋排隊,照續個收銀話之你,個格衰囉,

      刪除