我的網誌清單

2015年9月10日 星期四

好瞓咗,鼻嚴重咗,啪鼻敏靈,老婆放假,買些少又衰埋,銀行存錢,攞眼鏡食越南嘢,腳痛買餸返,晚飯4人食.

前晚未瞓過,昨晚馬尾場未跑,我以經瞓,一瞓今早7點幾,相當好瞓,好瞓無用,個鼻唔生性,嚴重鼻水鼻塞噴嚏,真係無符,足知都係啪粒鼻敏靈,老婆今日放假.
導指昨日大跌,日經今早應聲跌成5百幾點,港股唔駛講有難,連升兩日,今日肯定回番唔少,9點半鐘以經捕住個市,嗰然低開463點,不久以經500幾點,似乎跌夠喇卦?於是乎入市買番兩手,搞掂後眼鏡好唔掂,都唔願上網,關機看電視.
12點鐘楚漢,看後1點多鐘,同老婆過市中心,銀行存錢,搞掂後連城廣場,眼鏡舖攞眼鏡,老婆兩副1800元,我一副288元,驗眼時以經付清,搞掂後攞點著數,眼鏡盒,眼鏡繩同絲批.
 離開眼鏡舖二樓下午茶,行轉都無嘢啱食,還是間越南嘢,不過要兩點半鐘才下午茶,又要排隊又要等,好在幾分鐘後,以經有位,同老婆每人食個食餐,偈夠腳老婆找數72蚊.
 餐後買餸,百佳麥方包9.9蚊,腳痛關係,行不到一陣,又要連鎖快餐店度坐,偈夠瀝源街市黑豆一斤14蚊,沙田街市老婆上街市,我就門口石櫈坐等,老婆買有豆腐一件4.5蚊,蝦仔一份20蚊,坐夠搭轉車返歸,返回自己街市買節瓜一斤8蚊.
回家老婆處理買來菜料,我就上網昅吓個市,唉!個市彈都唔彈吓,由頭衰到尾,大跌568點,衰咗LU.

夜點煮飯,料有節瓜8蚊,豆腐4.5蚊,蝦仔20蚊,蝦米,雞蛋三隻3蚊.
蝦仁炒蛋
蝦仔蒸豆腐
 
蝦米蝦殼滾節瓜


4個人食,1夜返留飯餸,今餐唔計蝦米,盛惠35.5蚊.
飯後中秋節前,第一盒月餅.

6 則留言:

  1. 前二天共升千幾点,有貨都放左啦!
    我也覺老花麻煩,细字睇不到,漸進鏡要適應,配二幅,是一幅看近,一幅看遠嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 撈底就係既,但通街蟹貨走鬼得咩,唔配唔掂,眼鏡錢唔慳得,由其上網時間長,老婆一副漸進鏡要1400蚊,一副睇電腦400,我副電腦288呀.

      刪除
  2. 漸進鏡應該已經可以睇遠睇近, 點解重要配一副睇電腦呀? 因為老花都好困擾我, 所以請教吓你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知呀,漸進式鏡好似分上中下,三截唔同距離,遠要用最上截,中距離用中間,下就近卦?配副電腦用,係顧定一個距離,大約尺幾二尺,咁就方便,不用移遠移近.
      老花鏡就睇報紙距離囉,望遠你見的伯父要dup低頭,對眼要離開對老花鏡,嘛成個咸濕伯父咁囉.
      我都係段估咋.一句講晒,睇報紙同睇電腦係兩個距離,所以配兩副方便用.

      刪除
  3. 瀝源街市愈做愈衰,經過都費時入去呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!係呀,十室九吉,得幾檔係做街市,有都變晒其他行,又剪髮又賣玉器,

      刪除