我的網誌清單

2015年9月17日 星期四

睡來唔錯,老婆放假搞衛生,電視降低尺,個妹到,陳皮月餅,晚又係兩人食.

昨晚累到C12點前都瞓,一覺6點鐘醒,去個所便走出廳梳化瞓過,一瞓又8點多啲鐘,相當唔錯,老婆放假亦瞓醒,齊齊洗個面食早餐,餐後辦個大事,確係麻麻.
 搞掂一切事務,又9點半鐘,個市又開,導指帶動又升,唉!真吹漲,老婆又家務搞衛生,個妹又來電說過來,唉!見老婆做嘢我都做點嘢,就張個電視降低,唉!又個衰女瞓緊覺,都無謂響石屎鑽,為有加件板厚些,收落件板度,搞掂11點多鐘,老婆烚好花生又來幫我善後,跟住祙埋個地,今日工作總算完畢.
10蚊花生烚熟食.

  12點鐘正在剝定花生睇楚漢.個妹便到,送我一盒陳皮月餅,陳皮月餅聽都未聽過,一定好貴,好老實真係不用買過我,我好求其咋.

坐咗陣老婆就電腦比個仔結婚時啲相過佢看,我都醒目,明知喱個妹邊會有咁耐性?成800幾張嘥氣,我都醒目嗱淋youtube比條結婚片過佢睇,看完想話比啲旅相過佢睇,佢以經好不內煩嗌唔睇,要去食飯,其實幾拾年來都無食中午飯習慣,唔怪得佢肥咗咁多.
喱個妹無癮,都見怪不怪,於是換件衫同佢落商場,又話唔食大家樂喎,咁就隔離間茶餐廳,三個人叫咗兩碟飯,粟米班腩飯同碟豉椒牛河.
食飯其間少不免講吓家簇親情事,我喱個妹絕情谷長大,自斷六親,全是自導自演而斷,無辦法?人疑心大,胸襟窄又記仇,人家講一句話,可以想像到天大事,屢勸都係咁,無得救,唉!人唔C都唔會見吓面,結果還是拗頸而散,吃完個飯佢便沖沖走了.
 回家個電視還有些少手尾,加多兩插蘇,個妹回到家就來電通知我,我再次講,來就來不要買嘢,收線後搞掂個插蘇又4點鐘,哈!大市又倒跌,真係難搞.
夜又得我倆老食,不如就牛仔骨,半罐焗豆同脫水菜.
飯前六合彩金多寶,又投注40大元.

  鐵兜飯
 
脫水菜會焗豆
 煎牛仔骨
 兩個人食.








12 則留言:

  1. 你個妹咁有搭訕,回到家來电通知你報平安。
    奇華餅店老闆是曾志偉,他捐出20年的陳皮给我師父做陳皮月餅,每盒8個$288元,收益是捐给我師父(衍陽法師)在youtube也有她的片看。
    你們街外買的陳皮月餅,用的陳皮年份也不會太久,相對也便宜,我們的月餅收益是建寺的,所以會比街外貴,曾志偉也是信佛,我們有法會,曾志偉常送奇華的西餅過來。
    呢輪個市,真係唔識玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一家唔知一家事,佢剩係揾我咋,其他斷五親呀,我唔撐佢,次次來我都唔開心架.
      曾志偉係代言人啫,老闆姓黃,市面198一盒,原來出咗兩年,同余仁生合作出陳皮月餅.
      呀倫曾志偉班明星個個都信佛,揾咁多錢,都捐唔少.

      刪除
  2. 金寶叔, 新野喎! 鐵兜飯係乜東東? 睇落d 飯好似煮得好靚仔咁播!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!係韓式鐵鍋喎,應該煮好飯放落去,然後面頭放餸,再用火烘熱,烘到有飯焦咁囉.
      哈!就直頭用來煮飯囉.

      刪除
  3. 這種月餅,我都未見過,仲要是名牌添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都未聽過,又唔係貴200蚊度盒,有8隻.

      刪除
  4. 我有個細佬又系好小氣,有一年中秋節話冇叫佢做節,嬲左成村人,又系自斷六親以後都冇入林村做節好幾年都沒出現(在fb就有見佢D相).....阿嫂又系話這個叔仔(我細佬)次次都要人叫,點解唔識自動波問下人.....人就是這樣....要人走了才珍惜......唉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!人與人相處真係好難,一樣米飬百樣人,唉!點唔好都係同父母出,何解咁絶都做得出,小氣,疑心,講唔到佢咁多嘢,衰的樣樣齊,全家佢最細,竟然嬲啲大唔去探佢,我大佬夠無嚟探我啦,做人做番本份,係長輩唔啱既,嘛好好醜醜見次囉,一年得一次,絕得唔交關.小氣記仇,幾拾年小事,記到家下,我眼見60幾年,公道講句,我唔幫個妹.

      刪除
    2. 都是的,,,一邊放下....不再執著....希望可以化解啦.

      刪除
    3. 嘥氣,勸足幾十年,大家都嗰頭近,唔理囉.話之佢見唔見.
      邊有咁少氣吖,話啲大佬唔探佢,大佬呀,最細係你?有無搞錯呀.
      我又嘛一樣,我大佬何來探過我吖,白痴.

      刪除
  5. 你妹來探你,她都不是絕情的人。好好珍惜兄妹情。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!你有所不知,寫多咗個親囉?應該係斷五親至真,勸足幾十年,來親都勸,還是拗頸散,無得救,話之佢C.我對佢都C心.

      刪除