我的網誌清單

2015年9月26日 星期六

睡來唔錯,手機轉台,大舅德福茶敍,滂沱大兩,新翠同華仔吹水,單車上電梯差點賴嘢,晚人齊食.

昨晚12點鐘手機轉台,由one2free轉去中國移動,誰知搞極都未生效,都費事等瞓覺,一覺今晨6點鐘,老婆瞓醒,我都起來睇吓手機轉妥台未?
起來試吓舊台,以經無訊號,換上中移動咭,要開機關幾次才通,試吓上網whatsapp張相又OK,睇吓youtube又OK啵,整體幾好,老婆返工後,手機亦轉妥台,我又笠個耳筒返床又瞓過.
 
一瞓竟然近9點鐘,相當唔錯,最好不過個鼻全無事,起來洗個面早餐邊上網,早餐未完,9點半鐘大舅就來電,叫10點半鐘九龍灣稻香茶敍喎,好,問佢兩句有邊個,話二佬要開工,二嫂返大陸唔來得喎?我老婆昨晚已通過電話,都話咗要開工,唉!咁遠回來探親,幾個星期咁多時間,星期日唔揀?晚上唔揀?又會平日日間?難明?話之你繼續上網.
望吓個錶,嘩!乜10點多啲鐘?早餐還未食完?藥還未食?大事還未辦?這個時候萬昌來電,都唔多講,跟住華仔又來電,說今日無工開,都唔得閒講,要出九龍灣會大舅.
嗱淋開埋個大,成10點15分出門,醒起個仔結婚,光仔啲合照相未比佢,又返回屋企攞,攞完相趕去巴士站,都差不多10點半鐘,好衰唔衰又無車,心急到C,等到10點40分才有車到,好在車暢順,好快出到德福商場,好耐無來過,望極水牌都唔見有稻香,好在個女whatsapp個地址來,響第二期,再問吓人,行舞雷公咁遠才找到.
上到去11點10分,唉!都唔知搞邊科,竟然得個三佬在,有無搞錯呀,約人10點半鐘竟然無個到?
 坐咗陣,他們才陸續到,首先佢光仔夫婦同個女同外孫女到,跟住主角兩公婆,及三佬個老婆,就係咁多.
無來的我老婆,兩個堂妹同二佬一家,回來成個月時間,何解咁安排?唉!唔識講.
坐咗陣睇啱時機,比埋個仔結緍合照相過光仔,睇得相,唔掙在比埋youtube內當日仔結緍片過佢哋看,唉!原來大舅不懂whatsapp,於是乎團敍變whatsapp教室,大講手機經.
 一坐差不多2點鐘,主角找數散場,我就話有無須要合照番張相呀,他們才說要,咁就叫呀姐代我們拍張合照,好在我叫呀姐拍多幾張,咁才有張合心水.
離開稻香各卉前程,原來外落咁大雨,唉!德福至大,我又迷路LU,行咗相反方向,終於問吓人,才找回方向.
 大雨下巴士返回沙田2點10多分,至電過華仔,原來在新翠商場稻香飲緊茶,見無雨落時間還早,於是下車過新翠,同華仔吹水.
吹水到4點鐘走人,華仔就出深水埗,我就大圍買餸,咁就齊齊推單車上圓形天橋,從來未試過單車上行人電梯,冷不提防,毫無意識下,差點跌低,好在華仔醒目,在後一手頂住我,當時望電梯郁有點暈,差點賴嘢.
同華仔分手後,我過大圍買餸,行轉街市,買有特價香蕉4.9蚊,芥蘭苗兩斤10蚊,白飯魚兩包20蚊,福花8蚊走人.
回家5點多啲鐘,個女電飯煲整麵包,
 


唉!幾千尺廚房,佢整麵包,我點煮飯?
為有夜點,菜料有福花食半4蚊,芥蘭苗約3蚊,昨日菠蘿魚10蚊,蕃茄一隻,雞蛋兩隻2蚊,司華力腸一條,芝士兩片.
 椰菜花芝士批

香煎菠蘿魚
力腸炒芥蘭
人齊5個人食.




2 則留言: