我的網誌清單

2015年9月23日 星期三

瞓好咗鼻好咗,大市又跌甩肺,7天黑蒜,個仔放假,二嫂殺到,沙角下午茶,晚飯4人食.

昨晚金多寶飯前齊齊買六合彩,結果新抱中個安慰奬,贏個彩不用輸,其他就全貢獻,這晚老婆同二嫂通電,大談家簇情仇,還說今日過來吐苦水,唉!嘥氣,到時真的叫到食飯,嘛應酬吓囉.
昨晚巡例12點前都瞓,一覺今早近7點鐘,個鼻才開始有點鼻水,都係時候墊高來瞓,笠個耳筒一賴8點鐘起來,個鼻又幾好啵,無乜鼻水,伸兩嘢收工,似乎一日好過一日,希望好過啲啦.
洗個面早餐,上陣網開埋個大又9點半鐘,個市又開,導指昨跌179點,港股又低開跌267點,望吓持有的,隻隻又唔見1點多巴先.唉!冇耐以經500點,無眼睇,youtube追劇.
煲輪劇我的黑蒜7天,可以重見天日.
今劑唔錯,日數啱啱好.係成功嘅.
 搞掂黑蒜又12點鐘楚漢,個仔放假瞓醒,看完1點多鐘又望吓個市,嘩!650幾點,1點40分二嫂殺到,買有些水果,同包馬拉盞來.
來到雞啄唔斷,大講佢啲威水史,全無關係都講餐懵,有佢講無人講,個格係咁都無得講,好不容易到兩點半鐘,係時候過沙角邨會合放工老婆.
過到沙商場剛好3點鐘,老婆放工,一同龍悅酒樓下午茶.
飲茶其間還是大數這個大伯不是,是實上個大伯太不懂做人,上次外母走時,已經一個人回來,老婆同啲仔都無到,還是這個二嫂招乎佢住,聽二嫂講,乜都要佢來做聯絡,同佢親家見面都要佢陪同去應酬,去都唔緊要,最敝唔識找數,吓吓親家比錢,搞到二嫂好不意思,變咗二嫂要搶住來找,明明張單遞到佢面前,還是不懂去接,搞到二嫂撥開親家隻手來找,在二嫂處住咗咁耐,都知道地方環境?今次竟然又開口問?佢兩公婆回來有無地方住喎,二嫂話一口話無呀,又確係孤寒,有次佢叫上大佛行,還是碌木咁,要我打完場AA啦,大乜樂下午茶又係碌木,又要我個女比錢,唉!今次佢回來,真係唔知好過知,最好不要找我.
 茶後老婆找數148元,找數後見二嫂今晚食飯,不如斬隻切雞,特價68蚊走人,返回自己樓下街市買芥蘭一斤8蚊,韮菜2蚊,蜆乾四両14蚊,豆腐一件4.5蚊
 

 
外賣切雞隻.
 
蠔油淥芥蘭
 
豆腐煮韮菜,忘記落蜆乾.

4個人食,今餐盛惠82.5蚊
 
飯後果同月餅.
 

6 則留言:

  1. 家家有本難念的經,你睇我好,大伯可能有事相瞞呢,香港人好少唔識請客。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘥氣,求其數幾樣嘢過你聽,當年外父走,都3,4拾年前,守夜啲仔唔來,佢老婆話要温書喎,早兩年外母走,都就c,通知佢,結果丁咗才回來,重係一個人返來,今日兩公婆回來,搞身份証喎,都唔知係咪等香港政府派錢,食開番尋味嘛.

      刪除
  2. 你食左咁多黑蒜,對身體那方面有顯著效果。
    親戚關係很復雜的,啱咪多講两句囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!好難定有無效,不過今年身體係好好多.
      唉!都唔理囉,最後外母走埋,一了百了,我都4個大字.
      我家簇又係咁,老婆邊又係咁.哈!思前想後,真可能自己有問題.

      刪除
  3. 金寶叔連黑蒜都整埋,點可以唔俾十個叻你呀?

    回覆刪除