我的網誌清單

2015年9月2日 星期三

瞓覺好,鼻無事,老婆同個仔放假,大市跌到驚,家居改革又開工,大乜樂下午茶,晚飯個女煮,三個人食.

昨晚11點零都瞓,湯水多要去幾次,幾次都好可以瞓返,瞓到今早6點鐘醒醒,笠隻耳筒半睡半醒到8點鐘,睡來相當唔錯,起來有噴嚏有鼻水,好在好快就無事.
早餐後搞掂一切.老婆亦瞓醒,老婆今日放假,早餐後齊齊上網,9點半鐘個市又開,大市跟隨美又跌,好快又3佰幾點,想話買番些少,但實在跌得利害,搞到我舉手難下,真係好驚,還是無眼睇.
關電腦家居改革開工,老婆遊戲遲遲唔放下電腦,我話之你,開工先改短個白色層板架,老婆才關妥電腦來幫手,跟住廚房個層架,整個架放低6寸,移出3寸.
搞掂後個仔才瞓醒,齊齊幫手鑽0隆搞碎濕嘢,一搞成4點鐘,三人才大家樂下午茶醫肚,茶後行惠康無嘢好買,但我對腳過勞,差不多行不得,跟住街市買點餸返歸.
回家整換埋個遊器插蘇個底板,再搞埋四張椅坐板移位,嘩!搞掂成個人散晒,對腳痛都唔識行,監C執埋架生,老婆就清潔,個女返到,攰到我呀媽認得,今餐為有由個女來煮飯,同個老母三個人食.
今日買料有雞蛋10隻10蚊,洋葱2.7蚊,節瓜7.4蚊.
個女煮我教路
洋葱牛仔骨
蝦米火腿粉絲煮節瓜

三個人食.

6 則留言:

  1. 唔好一次整哂咁辛苦啦。等個仔放假幫下手呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對腳越來越唔掂,稍為上落吓都唔掂,靠肌肉來支撐,過勞就行都唔得,做完就知C.
      都係等個仔放假才大動作咋.

      刪除
  2. 個市日日跌,我都不敢買啦,但想入貨,可能這也是時候,各人睇法不同啦!
    你教路,女下廚,父女合作。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係驚咗,個個股評都話唔好買.
      累得要C,連企都唔掂,佢肯最好不過.

      刪除
  3. 睇黎煮得幾好喎~yman

    回覆刪除