我的網誌清單

2017年8月6日 星期日

我的心臟病歷程(2)三 通波失敗,極度危險兩日,坐牢一樣隔離病房8日,轉外科病房.

我的心臟病歷程(2)三
2006年4月20日 通波失敗出院等排期
5點鐘護士叫醒,說可以落床,落了床個人硬咗一樣,由其尾龍骨梗晒,伸展一吓,護士處理一吓傷口,說可以去沖個涼.
好小心下沖完個涼,護士說,稍後你可以出院,嘩!有無搞錯?她說出院後排期,到時再回來做手術喎?於是至電老婆拿物品來出院.
老婆來到,護士又話我要做肺功能測試,於是同老婆分兩路,老婆去藥房替我攞藥,我就去肺功能測試,老婆攞藥後番工,我就醫院出納處找數,17,18,19日住院三天,每天100元合共300元.
正離開醫院門口,病房來電,說我漏咗支牙膏,又折返去拿.
跟住就小巴返歸,回家只不過12點鐘.
回家第一時間當然上網,不久醫院來電,說安排我4月25日入院做我搭橋手術.

2006年4月23日 突然心口劇痛.
相安無事到23日,而老婆因我病情請假15天,賽馬日落街買份馬報兼買早餐麵包,回來心口突然銀住痛,挨響梳化銀咗好耐,銀來未試過咁痛?心諗距離入院手術還差兩天?唔通現在去急症室?考慮咗陣?心口開始無咁痛,心諗?唔通落街郁動得過大?
到兩點鐘,投下40蚊馬欖,便同老婆過瀝源大家樂下午茶,沿途心口都有點翳住翳住.

2006年4月24日 不敢怠慢睇急症
一覺7點鐘醒,外便剛落了場大雨,早餐後8點多鐘,心口又銀住痛,還痛過昨日,個女正在番工,同個女相量後,都係唔等明天,立即去急症室.
三母女的士到威院,9點31分登記,稍等便初診,立即做心電圖,跟住推去間特別房,房間好唔同?滿佈儀器,有成三四個醫護人員工作,馬上吊針,給含俐底丸,跟住聽見護士在通電話,問有無搞錯11樓?不久真的推我上11樓A6床.

疑似沙士隔離病房.
上到11樓全層是特別房間,全部門不經人手開關,電子感應,揚手自動打開,自動關,如無估錯,大概係沙士後而建的隔離病房?A6床房只得兩張病床,每張床有部薄電視,有個獨立廁所,有企缸沖涼,門保持關閉,醫護人員出出入入,整日開開關關,門聲響到煩到嘔.
安頓後護士來叫,叫探病時間才來探過喎?老婆同個女為有離開.
老婆共女走後,原來同房位病人係街坊,呀伯都80多,係同屋邨不同座.
3點多鐘外科醫生來到,好年青吓,感覺有點寸同負氣,說了幾句,話痛緊手術不能做喎?要交回內科處理?我問,咁要等幾耐才可做?他說一星期一個月不定喎?當時好失望,遙遙無期點搞?
到6點多鐘,老婆同個女到,帶埋啲日用品來,跟住個仔到,坐到8點多鐘他們才走.

2006年4月25日  望天打卦過渡期
一覺天光7點鐘,睡來可以有點夢,問準護士可拉埋個吊針架入廁所,小心翼翼辦我一切事務,早餐粥一碗,唉?都係食老婆買的麵包,又要我記下我的小便量.
搞掂好一切,剛好庾女醫生巡房到,話我血哮數比前高咗,血管塞咗九成喎,要減輕病情,才可交過外科做搭橋喎?
到4點鐘,上次跟開我位心臟內科醫生來睇,話開咗啲俐底丸過我食.

2006年4月26日至2006年5月1日.坐牢一樣的日子
就在這裡一住就8日,每日吊住針,拖著針架,若辦事就知會一聲護士,到時到候抽血,打肚皮針,心口痛就叫護士,含俐底丸,內外科醫生就輪流來問來睇,煲電話粥不到20分鐘,心口翳便收線,老婆來就有點好嘢食.
而隔鄰床個伯,晚晚為柯尿嘈嘈閉,護士就不停穿梭,門就開開關關,無覺好瞓,直至呀伯插咗條尿喉才好啲,到呀伯出院?又換上個年青病客,交談下生咗個B喎?就連帶我同佢講寫Blog好處.

2006年5月2日 轉外科病房
長長8天終於過去,心口開始無乜點痛?10點鐘開始要轉落外科4樓B16號床,臨行時護士還同我講笑,話落4樓聽吓啲開心事喎?
落到4樓B16即時通知老婆,電話還未講完,幾個護士以經叫住,這裡不許打電話?拿淋收唔切線?
安頓後11點鐘,外科陳醫生到,檢查一輪,說右邊條血管無事,左邊兩條塞得緊要喎?其中一條係以前通波仔加支架嗰條喎?還約我家人明天2點半鐘來,講解吓手術風險事.
跟住又要去做心電圖,又照肺,回來心口有點翳,稍後還好平復番.
跟住輪椅推我上8樓做肺功能測試,可能游慣水卦?試來護士讚好靚?之後等咗好耐,無人來推我回4B病房,護士見無人來推,就至電問4B,可否我自行回4B?後來自行回到4B,她媽的,問我部輪椅在上面怎辦?哈!我鬼知你哋?
之後又輪到物理自療師到,教我們同期幾個病友,搭橋手術後應做動作,又理論又睇影帶,講輪睇論又5點鐘,老婆到,護士又話未夠鐘,為有同老婆外便走廊坐.
到5點半鐘才返回病房,食老婆買來下午茶餐,唉?餐後心口又翳住翳住,用不用含俐底之間?思考好耐?翳住到8點半鐘老婆走,這晚郁都唔敢郁下,到10點鐘才算平服番才瞓.

6 則留言:

  1. 或者你唔相信, 但我係好鍾意睇你寫野, 睇完好似我在場親眼目睹咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!咁嘛就得你一個囉.
      密麻麻,咁多字揾鬼睇咩.

      刪除
  2. 嗱! 我未變鬼架!
    我真係每隻字都有睇, 所以先會成日提你xx 啫! 前幾篇我都睇倒, 只係怕我又提你, 或者你都唔介意, 咪無提你囉! 後尾你自己都發現左啦!
    吹吓水先, 十幾年前有個渣車o既同事, 佢又係塞左一d血管, 唔知幾條啦! 醫生叫佢通波仔 , 但佢唔通, 只係食藥同食一d偏方,而家都重渣緊貨柜車, 好精神吓! 我懷疑佢可能都同你一樣食住尼個木耳偏方, 等我搵日問吓佢先! :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!比喻啫,
      哈!真難得,唔敢多講,多謝.
      人既際遇有神奇,我好信緣份,好信命運際遇,當你遇不到就係咁先,幾拾來所遇所見,在我來講係鐵一般事實.
      記行30年前,突然有日起不到床,條腰尾龍骨扯住痛,開不到工,止痛藥都唔得,遇上工友介紹針炙,哈!7天搞掂,到13年前膝頭,西醫,跌打,針灸直到現都唔掂,所以話冥冥中有主宰.

      刪除
  3. 你都捱左幾刀喎。 依家你照顧好身體,定期覆診,一切順利呀。

    回覆刪除