我的網誌清單

2017年8月24日 星期四

睡來還可,整朝回憶錄,森林取單車,隧道浸老龍,樓下大家樂,呀茂煎餅兩人食.

昨晚12點前都瞓,夜所一劑,5點多又醒,為有歌仔塞耳瞓,咁就一覺0722醒,收機賴床,8點半鐘起來,陽光入屋,搞搞曬晾,洗面攪早餐上住網食.
新聞一單,房車破浪過橋「摩西過紅海」餐後0935量血壓129/70-53,辦我一切事務,搞掂又10點多啲鐘.無所事事又寫我回憶錄,寫兩寫又11點半鐘,唉!唔寫啦,攤響椅看電視恰眼睏,一恰又1點鐘,執嘢去游水,明天洗池無得游,游多日添啦.過到單車場,嘩?一車場都折斷樹枝,由其我幾部單車度,堆滿樹,唉!咁點呀?來到唔游?是但啦,一於撥樹尋單車,唉!連單車鎖都壓爛,幾艱難吓才開到把鎖,從樹堆下拉部單車出來.

以為OK啦,誰知去到行人隧道,嘩!水浸?試行踩去睇吓,起初唔太深?似乎OK啵?誰知過到盡頭轉彎,越踩越深,騎住單車以經到膝,大鑊?下車條褲濕硬?諗住扶住幅墻係咁褪後?唉!一路褪部單車,一路離開幅墻,就係咁跌低咗LU.
爬番起個身成個人濕晒,連個游水袋都跌埋出來,嗱淋執番個袋,非常狼狽下推番部單車上路面,唉!身濕,膝頭傷,腳指公都傷,流蚊飯.

嗱淋除件衫出來紐紐佢,飛車返歸,回家1340,老婆以在家,嗱淋沖涼,All衫都洗,搞掂祙乾,老婆替我噴上噴霧膠布,拿到呀媽唔認得.
在家攤唞到3點幾鐘,老婆煲劇煲到唔願行,唉!話之你,單車要鎖有鎖,好在未雨綢繆,以前買落9.9蚊單車鎖,下午茶我行先LU.
落到街單車場鎖好單車,然後大家樂等老婆,唉!老婆遲遲才蒲頭,我就蝦多士米粉餐29蚊,老婆熱狗餐27蚊.

吃過坐夠手機完,行惠康買份特價蕉5蚊,街市買個椰菜2.8蚊,一包夜香花11蚊返歸.

回家1730,老婆又續煲佢劇,而我累到不堪,坐著瞓著,7點鐘個仔返,話有無講佢兩個唔食呀?無呀.話知你倆食與不食.
老婆處理買來菜料,我才上網寫陣blog,7點多鐘老婆呀姿呀咗,又話食夜香花,又話食烏冬,睬佢都儍,2009我來搞嘢,一於呀茂整餅,料有冷飯,麥皮,麵粉,雞蛋,椰菜同包榨菜.

雞蛋,麥皮,麵粉溝下漿,椰菜切絲炒冷飯,榨菜切碎,全部撈埋呀茂煎餅.
2105開餐,呀茂煎餅兩人食.

6 則留言:

  1. 腳係流血,不似以前瘀晒。
    呢個風上午好威猛,中午已平靜,但澳門停水停电又C人,慘囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人瘀啫,腳無瘀,擦損咗,瘀係對手前嗰截.
      係呀澳門慘啲.

      刪除
  2. 你係咪想學段片咁, 化身摩西, 將隧道d水一分為二?
    講吓笑咋! 唔好嬲喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!失策,温水煮蛙,越行越深,C咗唔知乜事?今日重週身骨痛添.

      刪除
  3. 回覆
    1. 好少啫,滾吓湯煎吓蛋,咁啱兩個唔食,就阻滯咗啲囉.

      刪除