我的網誌清單

2017年8月27日 星期日

睡來唔錯,帕卡8號擋不住,老婆返工,整朝星星PK,下午茶三人大家樂,晚飯4人食.

昨晚出埋篇blog都成11點幾鐘,擦埋幾隻牙仔,12點幾鐘至瞓.瞓瞓吓被老婆同個仔嘈醒,曬晾間不懂上塊防風板喎?當然啦,幾拾年來家居嘢都係我攪,好快便上妥塊半遮妥掩塊膠板,望吓鐘才一點幾鐘,.
返床瞓過,到4點多啲鐘去個所,嘩!睇住剛上件防風板頂不住,就冧?嗱淋加件膠板頂番住,個風帕卡都幾係嘢?
之後就瞓到今早近7點鐘,收音機塞耳賴床,電台乜節目都無,8號帕卡擋住番不到工喎?8點半鐘起來,唉!廚房地台又大壇水,又要拖餐懵才洗面,搞早餐上住網食,而昨日粒消炎藥湊效,手碗無晒事,肩膊都好得多.
上輪網餐後0940量血壓131/73-55,辦妥一切事務又1010,帕卡依然8號,風就不覺太大,但雨就下不停,望吓街外又似乎無乜殺傷力.
百無聊賴追回酒徒套印度片,來自星星PK,一睇1305,好好睇,不過我就差啲,字幕睇唔切,不繼要倒帶,套戲好大諷,好好笶,個個神都多得佢唔少,到最後超感人,睇到眼淚都出.8號風球未下老婆來電,說焗住說要補水喎,睇完套片都夠皮,關機唞唞.
1點鐘8號轉3號波,新抱番工,去到兩點多啲鐘老婆返,老婆例要梳化攤陣,3點鐘個仔問,落不落去下午茶,老婆話落,不過要晏些.
3點鬆啲鐘落大家樂,嘩!攞餐條龍排到遠遠,好好彩找到三人枱,老婆共仔去買餐,我就坐響度等食.1540我個27蚊熱狗餐到,除後老婆個27蚊雞扒烏冬餐亦到,遇見朱太一個人在等攞餐,剛啱個客食完都走,叫老婆問問佢有位未?未就坐埋嚟,結果坐埋來,而個仔個蝦多士通粉餐要1553才到.

朱太完好健談,傾咗好耐才走,行入街市見菜檔出乎哋好多菜賣?而且好新鮮,見屋企還有菜,都係無買,正想離開返歸,誰知極度大雨,為有同街坊一樣在等,到雨稍細,見樓下街坊無帶遮,諗住叫老婆先遮佢一程過馬路,街坊又話不用,咁就同老婆返歸.
回家5點鐘,諗住寫陣blog,誰知太眼睏,為有上床瞓陣,老婆見我行開,嗱淋埋位玩佢遊戲.
一瞓就6點多7點,起來煮飯,雪柜料有夜香花,豬扒,南瓜,雞蛋,甘筍,蜆干同丁香魚.

南瓜煮豬扒,

夜香花煎蛋,

丁香魚蜆干蒸甘筍,

2026開飯,話之你唔食.



飯後果繼續腰芒.



3 則留言:

  1. 印度片大概講甚麼劇情,好感人呀!
    腰芒你切得有型有款。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講外星人來到地球,被人搶咗個回程器,返不到星球,就響印度產好多笑料,到尾就發生好感人故事,才返回星球.印度片少有咁好睇,不過好長套片,要有耐性,我就分咗兩次睇.
      咁至易食,無牙呀.

      刪除
    2. 套戲就係高明在佢感人煽情得來講明佢主旨囉。

      刪除