我的網誌清單

2017年8月15日 星期二

我的心臟病歷程(2)五 完結篇

我的心臟病歷程(2)五  完結篇

2006年5月2日   病友伍先生
從11樓A6床轉落4樓外科病房,準備做我有史以來,最大手術搭橋,落到來第一個認識病友,就係對面床位伍先生,由於大家從事建築業,所以特別好傾,伍先生地盤從事板模工,釘石屎板.
探病時間佢老婆更好傾,由其對我,似乎以我為目標?成日話住?你就好啦?上午就做手術?我話你先生下午都做啦?相距有幾耐呀?原來伍先生手術有段古,佢話今日係二次排期輪到,本來上次以經排到,沖好涼換埋手術袍,差在還未推落手術室?誰知醫院突然有緊急症要做,所以無咗個位,迫住又要排期到今日喎?怕又發生突變?無得做喎?
手術後佢又講,話我被推落手術時,佢偷偷哋跟住落手術室?探吓料睇吓情況如何喎?誰知被護士發現,話咗佢幾句?話你又唔係人家親人,跟住人做乜?
到大家做完手術,聽講伍先生做得不太完美,又同我比較,你睇人家做得幾成功?排便又係,你還未有?吸波仔,人家吸齊三個,你吸來吸去得一個,連精神好壞都同我比較,太多比較,多到我都忘記,一路去到出院,連出院快慢都埋怨個老公,乜都輸蝕過人?唉!真係一樣米餋百樣人?
病友台山呀毛
還有個病人好心刻,係個台山呀毛,滿口台山話,對我來講好親切,我須然香港土生土長大,但父母鄉音下長大,好有親切感,呀毛比較肥,康服較困難,吸波仔唔夠氣,做運動比較差.但每逢探病時間,小妹妹一定到,妹妹大約8歳9歳,好活潑可愛,來到一定扶個嫲嫲做運動,在院內行來行去,心諗呀毛要跌你又點會扶得佢住吖?妹妹好乖好討人鍾意.
到出院後覆診再遇呀毛,原來佢小腿取靜脈血管,不太成功,兩隻腳要開刀,而且劏得好高位置,重話傷口發炎?希望佢無事啦.


2006年5月15日  診所手術傷口拆線
出院後第六天,手術傷口拆線,6日來間中醫院都有電話到,問及傷口情況,除起初幾日較辛苦外續漸都好得多,最慘出院幾日,瞓落床要用好幾個枕頭來左攝右攝,因為屋企床不及醫院,可調較適度身體,回家瞓落床個人梗咗一樣,不能伸展攤開,若稍為攤開就痛.
傷口拆線,就近診所,診金17元拆線洗傷口,拆時還是不敢看,感覺一吓一吓的扯著,拆完後護士說,看不清楚有否拆清?叫覆診時再同醫生問清楚喎?


2006年5月18日     手術後醫院覆診  烏籠百出
早上吃過早餐便同老婆過威院覆診,去到威院地下,首先做心電圖,就遇見病友伍先生,傾談中原來佢又要抽血,奇怪我無話要抽血?
見心電圖未輪到?於是過抽血部問問?話抽血要抽血紙?無就返回心電圖室,做完跟住就照X光.然後上4B問護士抽血事,護士一提?我還未辦入院手續?後來老婆去補辦.之後安排6號床,換妥病人衫,就有抽血員來抽血.
檢查傷口
不久醫生巡房,看過我傷口,說個傷口洞位有點發炎?後來用支針挑過,又用手去迫過,又無含濃跡象?說無問題,跟住清洗傷口,噴上防水膠布.
覆診無事.
到12點鐘醫院開飯,飯後同班同期病友吹水.到1點鐘温醫生同兩個醫生仔巡房,看過我一切,說非常好,便說我可出院,跟住又另張報告到,温醫看後笑笑口,放回我份快勞?
我就至電個老婆來找數出院,住院費一天100元,藥房取藥50元,再感謝醫護人員,又同班同期病友說再見.哈!又一次快過病友伍先生.


2006年6月1日    常規心臟內科覆診
常規內科通波仔舊症覆診,求其問兩句,更改食開的藥,取藥走得.


2006年6月13日   外科手術搭橋終極覆診
早上8點鐘吃過早餐,一人便過威院,外科手術搭橋覆診,首先心電圖室,稍等就輪到,心電圖呀姐讚我條大拉鍊,埋口埋得好靚,又確係,好多時游水所見,真係好肉酸.
病友相遇
心電圖後隔鄰房照X光,遇同期個女病友在照,同期覆診喎.
尋舊路擺烏籠
X光後便去買票覆診,誰知大排長龍,為有易辦事60元買票,買後過對面李家誠樓二樓交票,去到原來係搞錯?外科不同內科,慣性覆診來咗心臟內科.
同期病友濟濟一堂
為有折返,返回威院二樓,等聶人多到乜?索性行樓梯,醫院樓梯特別高,兩層等如普通樓宇三四層高.去到交過預約紙同單據,進入大廳,嘩!見到同期班病友,濟濟一堂,即時個個好興奮起來,互相慰問,好高興見到大家都安康,好像老年朋友聚會一樣.
一見如故心情興奮
先行同個80多歳老香港病友聊兩句,病友好犀利,住大圍幾代香港人,見証香港,記得留院其間,常拿醫院手術前潔淨身體來的梘膏沖涼,我話大吉利士咩?佢才唔用.
跟住台山呀毛,呀毛清減咗好多,問吓佢個乖孫女?問吓佢狀況,原來佢腳取靜脈血管不太順利,兩隻腳都要開刀,而且開得頗高吓,又話有啲發炎喎,希望佢快點無事啦.
跟住見到遲來的伍先生同佢老婆,哈!又遲過我啦,好好傾,傾咗一大輪,還主動叫互交電號,話身體有異樣可以互相參照吓喎?還留埋個中山鄉間電話過我,叫得閒入來玩喎.
見醫生,正式痊癒不用覆診
12點鐘叫到名,14號房見醫生,係我手術前,講解開心事位陳醫生,還有幾個見習醫生在後便,交過心電圖後,陳醫生問我可以行多少層樓梯喎?我話無試過,但剛才來時行咗醫院內兩層樓,最近游水都可以連續5個塘囉?
他說看過X光片同心電圖都無事,跟住看埋我啲手術疤痕,說一切無事,可以不用再來覆診喎.
多謝後離開醫生房,同班同期病友說,我無事啦,不用再覆診啦,嘻嘻哈哈說再見,保重各位.




8 則留言:

  1. 你覺得你咁後生, 1994年未夠五十歲卦? 點解會有心臟病, 係遺傳嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未呀,遺傳有啲,兄弟姊妹都有,哈!嚴重係我囉,

      刪除
  2. 80幾歲的沙田老街坊,特別多古仔講啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好鍾意聽人故事,由其醫院病友,好多好傳奇,還有好多奇怪事,好笑好奇好多,好敬佩,講過幾個醫護員好敬佩,哈!全是基督教.

      刪除
  3. 你寫得好詳盡,好清楚,看得如心歷其境,這是你病的心路歷程,所以對你一定好深刻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!唔識寫,越寫越尋氣,想話閂減啲,又唔知點埋手.
      係呀,自己歷程,係自己心刻.

      刪除
  4. 唔尋氣,你都知道我好想睇回你之前關於心臟病的事情,
    有興趣睇的自然會睇,我多謝你努力寫才真

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!陳年舊事,寫吓回憶吓,太多,自己都掉亂晒,哈!希望能寫到埋尾?

      刪除