我的網誌清單

2017年8月26日 星期六

一覺天光,人無咁攰,老婆假,手依然痛啪消炎藥,食意樂,攞廁紙,行轉禾輋買餸,食雪糕,晚飯4人食.

昨日真係半條人命,手碗痛半邊膊頭軟無力,成身攰泥泥,行咁多買咁多,C的一樣,睇埋場波捱埋篇blog成12點鐘才上床,C的一樣,一覺今晨0656醒.
去個所關冷氣,好陽光搞搞曬晾,返床手機塞耳又瞓過,矇矓到9點鐘起來,個人似乎好啲,肩膊無咁攰,但手碗依然痛無力,洗面搞早餐上住網食.老婆還在假在瞓,都係咪叫佢?等佢瞓到夠.
1006餐後量血壓133/75-58,sony電蕊正,用到現在重還有電?下次再買番佢,辦妥一切事務1035,老婆才起床,早餐自己來.
酒徒介紹套片,叫來自星星PK,又睇吓,印度片又幾好睇來啵?不過係套戲?太長?睇咗半粒鐘就無睇,不過我會追埋佢,唔上網就唞唞,老婆見我唔用電腦,又走來上網遊戲.
去到一點多鐘,坐響企對住四幅墻,唉!人都癲,叫老婆出街,老婆話咁熱去邊喎,話實唔行公園架?唔行就唔行啦,唉!見左手碗依然痛,無力撳吓都痛?看來都唔簡單,消炎藥都係唔好慳?都係啪番粒才出街.
落到街超勁太陽,遠啲都唔行,就樓下搭程車過城市廣場.過到去廣場,不停地遊來遊去,上到頂打個轉下回來.
記得老婆話個錶無電,不如過去禾輋12蚊店買電池,順便食樂意啦.咁就沿瀝源行人天橋行去,行到休憩處,又坐吓歇息吓,剛啱有嘉年華會.

坐咗好一陣,繼續過禾輋,去到商場見有人排隊,原來維逹做宣傳派大卷廁紙,老婆話排吓喎?見條龍唔太長又排次,排咗5分鐘以經有,老婆一卷我一卷,還有個環保袋仔送.

攞完卷紙就食意樂,可能晏來,來到以經有位,老婆38蚊餐,我29蚊餐.

吃過手機夠走人,行回派廁紙處,老婆話又攞多轉喎?好,咁就輪多轉,話之你,一路排一路玩手機,哈!咁就輪到.

離開就回程,行咗半老婆話,又話12蚊掂買錶電池?哈!都忘記,為有下次啦.
行回好運行百佳,掃輪百佳,就佳寶,然後巴士回家.
在巴士其間,見隔鄰兩位呀婆級,大談通波仔心臟病,我喱個過來人,又搭訕宣揚一番,圖文並茂講我木耳事件,連帶佢前便位呀婆級,又問一餐,又係通波仔一簇喎?嘩!心臟病真係咁多人?
下車後老婆又話雪糕坐吓喎?好啦,又孭住大細袋去麥記.

吃過坐夠返歸,回家1825買來有佳寶粉袋絲11蚊三包,腰芒一份10蚊,百佳旺菜7.9蚊,蝦米一磅69.9蚊,火鍋豬肉片10蚊,火鍋豬腩片13蚊.

1937煮飯,菜料有粉絲,椰菜,旺菜,蝦米,豬腩片,蜆干,雞蛋同夜香花.



粉絲蝦米蜆干煮旺菜,

夜香花煎蛋,

肉片炒椰菜,

2057開飯,4個人食1夜返留飯餸.

飯後果腰芒.

2 則留言:

  1. 我都會排隊攞多轉廁紙。
    香港人肥甘口味,不運動,所以心臟有問題的人多的是。
    見你拿廁紙的手又玻璃手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇情況啦,龍長睇代價囉,真係好多人心臟病,
      係呀,對手前截輕輕一碰就瘀,一刮皮開血流,有次貼膠布,成塊皮黐起,我啲皮像衣一樣.

      刪除